1

عشق ماشین ها «گاراژ888» را ببینند

  • کد خبر : 16411
  • 14 آگوست 2017 - 15:47
عشق ماشین ها «گاراژ888» را ببینند

«گاراژ888» مجموعه‌ای نمایشی محصول سال 1395 به کارگردانی سام کلانتری و تهیه‌کنندگی سامان مقدم است که اولین قسمت آن اردیبهشت ماه 96 وارد شبکه نمایش خانگی شد. عشق ماشین ها «گاراژ888» را ببینند.

سام کلانتری کارگردان و مستندساز که 2ماه پیش اولین قسمت از مجموعه «گاراژ888» را روانه شبکه نمایش خانگی کرد  گفت: اصولاً جای خالی برنامه ای استاندارد در حوزه خودرو بین تولیدات ما محسوس بود. به همین خاطر تصمیم به تولید برنامه ای گرفتیم که در دنیای خودرو با استاندارد روز همسطح باشد و تولیدات تازه روز دنیا را در یک فضای جذاب بررسی کند.

وی با بیان این که اردیبهشت ماه اولین قسمت مجموعه هشت قسمتی «گاراژ888» وارد بازار شده افزود: ضبط این مجموعه به پایان رسیده و خوشبختانه بعد از یک قسمت بازخوردهای خوبی را شاهد بودیم. هر چند که پس از آن در مرحله توزیع کمی وقفه افتاد. خیلی ها پیگیری می کنند که چرا قسمت های بعدی هنوز آماده نشده حقیقت این است که بعد از توزیع قسمت اول در بخش عرضه این محصول کمی به مشکل خوردیم که دست ما هم نیست و امیدوارم به زودی حل شود اما تولید هیچ وقفه ای نداشتیم.

کلانتری با بیان اینکه علاقمندان به اتومبیل در هرسطحی می توانند بیننده این برنامه باشند، گفت: مردم شاید تا کنون به دیدن چنین برنامه ای عادت نداشته اند و در وهله اول احساس کنند که یک کار تخصصی ساخته ایم ولی نکته مهم این است که «گاراژ888» تخصصی نیست و برای طیف خاصی ساخته نشده است. با این که بخش های تخصصی دارد اما به گونه ای طراحی شده که همه علاقمندان به حوزه خودرو از دیدن آن لذت می برند.

وی ادامه داد: در این مجموعه هنرمندانی دعوت شده اند که مردم دوست شان دارند و ممکن است برای شان جالب باشد که بدانند در یک برنامه خودرویی چه کار می کنند. حضور هر یک از این افراد به دلیل خاصی بوده و لزوماً همه آنها در حوزه ماشین دغدغه مند نیستند اما اگر برنامه را ببینید خودتان به دلیلش پی خواهید برد.

این کارگردان اظهار کرد: بعضی ازاین هنرمندان تجربه خوبی در حوزه ماشین سواری و موتورسواری داشتند. بعضی هم صرفاً علاقمندند ولی تخصصی نداشتند اما قرار بود نکته ای مطرح شود که با وجودشان بیشتر معنا پیدا می کرد و اگر تماشا کنید به آن واقف می شوید.

سام کلانتری که بیشتر در حوزه مستندسازی فعالیت داشته، توضیح داد: من فیلمسازم و شاید علاقمندتراز آدم های اطرافم به حوزه خودرو باشم اما ماشین سواری اتفاق اصلی زندگی من نیست. «گاراژ888» فرصتی فراهم کرد تا در این حوزه بیشتر تحقیق کنم و به خودرو علاقمندتر شوم.

وی در پایان با اشاره به پربیننده ترین برنامه دنیا در حوزه خودرو توضیح داد: از روزاول می دانستم این برنامه با «تخت گاز» مقایسه می شود چرا که پربیننده ترین برنامه در جهان است و در کشور ما هم تاکنون چنین کاری تولید نشده بود بنابر این جای تعجب نداشت چون هر کس در هر ابعادی چنین کاری بسازد مقابسه می شود اما ناراحت کننده نیست و ما با علم به این مسأله سراغش رفتیم.

«گاراژ888» مجموعه‌ای نمایشی محصول سال 1395 به کارگردانی سام کلانتری و تهیه‌کنندگی سامان مقدم است که اولین قسمت آن اردیبهشت ماه 96 وارد شبکه نمایش خانگی شد. عشق ماشین ها «گاراژ888» را ببینند. در این برنامه هنرمندانی چون فرهاد آییش، رؤیا تیموریان، رامین حیدری فاروقی، مصطفی زمانی، مسعود رایگان، شقایق دهقان، مائده طهماسبی، مهراب قاسمخانی، رضا ناجی، رؤیا نونهالی و … به تست فنی اتوموبیل‌ ها می ‌پردازند و اجرای برنامه را نیز علی قربان زاده بر عهده دارد.

فصل اول این مجموعه پس از یک سال پژوهش دربارهٔ اَبَرخودروهای جهان با همکاری شرکت «تنجرین» در دبی تولید شده است و فصل دوم آن ماه اردیبهشت در لوکیشن‌هایی از ایران، پراگ و برلین فیلمبرداری خواهد شد.

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد – ویژه نامه غرب استان تهران

گردآوری‌شده توسط پایگاه دانستنی آنلاین

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=16411

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi