2

عرضه لوازم التحریر ایرانی با قیمت مناسب به دانش‌آموزان در ۷۰۰ مدرسه کشور

  • کد خبر : 31110
  • 22 مرداد 1397 - 8:37
عرضه لوازم التحریر ایرانی با قیمت مناسب به دانش‌آموزان در ۷۰۰ مدرسه کشور

عرضه لوازم التحریر ایرانی با قیمت مناسب به دانش‌آموزان در ۷۰۰ مدرسه کشور

مشاور اقتصادی وزیر آموزش‌وپرورش گفت: ۷۰۰ نمایشگاه لوازم التحریر ایرانی در سطح مدارس کشور برگزار می‌شود و لوازم‌التحریر تولیدکنندگان ایرانی با کیفیت و قیمت مناسب به دانش‌آموزان عرضه می‌شود.

منصور مجاوری: با توجه به نامگذاری امسال و ضرورت حمایت از کالای ایرانی، دولت سیاست‌هایی را به بخش های مختلف ابلاغ کرد از جمله معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و در قالب جشنواره‌ای تحت عنوان ایران ساخت وزارتخانه‌های مختلف، موظف شدند از کالای ایرانی حمایت کنند.

وی افزود: وزیر آموزش و پرورش دستور حمایت از کالاهای ایرانی را ابلاغ کرده و در این رابطه دو کارگروه تشکیل شده است. نخست کارگروه فرهنگ سازی و حمایت از کالای ایرانی و دوم کارگروه اجرایی که برگزاری نمایشگاه‌های اقلام مورد نیاز آموزش و پرورش و دانش‌آموزان را بر عهده دارد. کارگروه فرهنگی توسط معاونت پرورشی، سازمان دانش‌آموزی و سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی در بحث فرهنگسازی از طریق کتب درسی، نمادها و شعارها اقدام می‌کند.

مشاور اقتصادی وزیر آموزش‌وپرورش گفت:‌ کارگروه اجرایی که بحث حمایت و خرید از کالای ایرانی را برعهد دارد در ابتدای اردیبهشت جلساتی را با انجمن تولیدکنندگان نوشت افزار ایرانی اسلامی، اتحادیه تعاونی‌های مصرف فرهنگیان، سازمان دانش‌آموزی برگزار کرد و به توافق رسیدیم از ۲۵ مرداد تا ۱۵ شهریور حداکثر ۷۰۰ نمایشگاه برای عرضه لوازم التحریر ایرانی برگزار کنیم.این نمایشگاه‌ها در فضای مدارس، هنرستان‌ها اردوگاه‌ها و مجتمع‌های فرهنگی آموزش و پرورش برگزار می‌شود و خارج از فضای آموزش و پرورش نیست.

مجاوری بیان کرد: در هر شهر یک مدرسه یا فضای آموزشی که دسترسی مردم به آن راحت تر باشد به عنوان نمایشگاه مرکزی برای ارائه لوازم التحریر ایرانی اسلامی معرفی می‌شود و تولیدکنندگان در آنجا غرفه‌هایی را ایجاد خواهند کرد و با بیش از ۴ هزار قلم کالا، محصولات ایرانی را در انواع مختلف لوازم التحریر که مورد نیاز دانش‌آموزان است ارائه خواهند کرد.

وی گفت: این جشنواره توسط اتحادیه تعاونی مصرف فرهنگیان، سازمان دانش آموزی، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، فروشندگان صنف نوشت افزار و همراهی مجمع نوشت افزار ایرانی اسلامی برگزار خواهد شد و مکان آن از سوی وزارت آموزش و پرورش تامین می‌شود همچنین کارهای تبلیغاتی و اطلاع رسانی با همراهی تمام تولیدکنندگان است.

مشاور اقتصادی وزیر آموزش وپرورش بیان کرد: روز سه شنبه ۲۳ مرداد به صورت نمادین افتتاحیه نخستین نمایشگاه نوشت افزار ایرانی اسلامی با حضور وزیر آموزش و پرورش در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان انجام می‌شود و تلاش می‌کنیم لوازم التحریر ایرانی اسلامی به دانش‌آموزان معرفی و ارائه شود و قیمتی که به آنها ارائه می‌شود ۲۰ درصد کمتر از بازار و کیفیت نیز قابل قبول باشد تا با دو پارامتر کیفیت و قیمت، لوازم التحریر را به صورت مستقیم به دانش‌آموزان ارائه دهیم.

مجاوری ادامه داد:‌در فاز بعدی از ابتدای مهر به بعد در بوفه مدارس برخی اقلام لوازم التحریر ایرانی اسلامی را با مدیریت سازمان دانش‌آموزی عرضه خواهیم کرد. در تهران در فاز اول در سالن حجاب عرضه لوازم‌التحریر را داریم و دو منطقه دیگر نیز پیش بینی شده است که از طریق رسانه‌ها به مردم اطلاع رسانی می‌شود.

منبع: تسنیم

پایگاه خبری دانستنی آنلاین

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات: 0 / 5. تعداد امتیازات: 0

به این خبر امتیاز دهید

0/5 (0 نظر)
لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=31110

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi