4

طرح‌های تیونینگ خودرویی «مصطفی موذنی» نخبه ایرانی + ویدئو

  • کد خبر : 20623
  • 02 دی 1396 - 8:44
طرح‌های تیونینگ خودرویی «مصطفی موذنی» نخبه ایرانی + ویدئو

طرح‌های تیونینگ خودرویی «مصطفی موذنی» نخبه ایرانی

طرح‌های تیونینگ خودروی «مصطفی موذنی» نخبه ایرانی مورد استقبال شرکت‌های داخلی قرار نگرفت، اما خارجی‌ها با اشتیاق آن‌ها را به اجرا درآوردند.

این ویدئوی جالب گفتگو با مصطفی موذنی را در این نوشتار ببینید که در شبکه افق پخش شده است.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات: 5 / 5. تعداد امتیازات: 1

به این خبر امتیاز دهید

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=20623

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 6در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 6
  1. سلام و عرض ادب خدمت شما
    دوستان دنبال آدرس ایمیل آقای مصطفی موذنی هستم و یا هر آدرسی ک بتونه منو بهشون نزدیک کنه،خودمم دارم رو طراحی خودرو کار میکنم و کسی و میخوام ک بتونم هم کارامو بهش نشون بدم و اینکه از ایشون کمک بگیرم.
    لطفا کمکم کنید،این فیلمو ک دیدم هم خوشحال شدم و هم ناراحت از صنعت خودرو سازیمون ک بها ب امثال آقای موذنی یا فقیه زاده و خیلیایی ک میتونستن باشن تو همین کشور و کارساز باشن برامون و نشد و نخواستن بشه،
    لطفا ایمیل یا آدرسی از ایشون دارین کمکم کنین،مرسی ازتون
    یا علی
    ب امید استفاده از نخبه هامون تو همین کشور

    • با سپاس از اظهار لطف تان. به اطلاع می رساند متأسفانه ما نیز از ایشان هیچگونه آدرس یا شماره تلفن یا ایمیلی نداریم. پیشنهاد می کنیم در شبکه های اجتماعی جستجو کنید به امید خدا به نتیجه می رسید. آرزوی موفقیت برای شما و کلیه نخبگان کشورمان داریم.

    • سلام . تو اینستا سرچ کنید mostafamoazenidesign .

  2. سلام
    صرفا” هر چیز فانتزی که طراحی بشه قابلیت ساخت نداره و با هزینه طراحی و ساخت چند صد میلیاردی هیچ شرکتی ریسک نمیکنه.این آقا هم اومده یه چیز شبیه کیک درست کرده و همه رو متهم کرده که کمکم نمی کنن و من نابغه ام.
    ولی مطمئنا” چیزی از خودرو نمی دونی دوست عزیز

  3. من ادرسشو دارم

  4. در جواب هرمز.
    با عرض معذرت خاک برسری ما دقیقا همین نکته است که هیچ وقت حاضر نشدیم ریسک کنیم به همین دلیل بعد چهل سال از انقلاب میگذره و هنوز سوار لگن میشیم، پیشرفت نکردیم چون ریسک نکردیم چون به استعدادهای خودمون و جوون هامون اعتماد نکردیم، واقعا درسته که به جای حمایت از چنین افرادی، غرور و حسادت احمقانه خودمون رو بروز بدیم. مطمئنا مسولین مربوطه مثل شما فکر می کنند که بعد از چهل سال هنوز به دنبال کپی و مونتاژ خودروهای دیگر هستند و هنوز نتونستن خودروی ملی و خوب تحویل این ملت مظلوم بدن. ما تمام گنجینه های خودمون مث منصوری موذنی و دیگران رو که نابغه تو این صنعت هستند داریم از دست میدیم. به خاطر این طرز فکر …. دوست عزیز شما گفتید ایشون هیچی از ماشین نمی فهمه میشه بگید چطور ایشون در شرکتهای بزرگ اروپایی و امریکایی مشغول به کاراند و از طرح هاشون استقبال میشه میشه توضیح بدید.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi