یک فعال و کارآفرین حوزه دیجیتال با اعلام خبر طراحی نرم‌افزار ایرانی در حوزه مدیریت کسب‌و‌کارگفت: نرم‌افزار صد درصد ایرانی یادشده به مدیران این امکان را می‌دهد که در کسب‌و‌کار خود بهره‌وری را تا ۳۵ درصد ارتقا بخشند.

مجید ناقدی‌نیا با اشاره به این مطلب که به‌کارگیری این نرم‌افزار به معنای کاهش تعداد کارمندان در یک سازمان نیست، تصریح کرد: با همان تعداد نیروی انسانی کارآیی فرد افزایش می‌یابد. وی با بیان اینکه این نرم‌افزار از طرفی بر کاهش هزینه‌های سازمانی تا ۴۰ درصد اثر دارد، افزود: در این نرم‌افزار از مستندات مالی – تاییدیه‌های اداری تا رصد مکانیزم و فرآیند تولید تعبیه شده و جملگی بر افزایش سرعت انجام کار اثرگذار هستند.

وی ادامه داد: تبادلات اطلاعات در این نرم‌افزار به‌عنوان دیتای کاربردی می‌توان استفاده کرد.

وی درخصوص مزیت استفاده از این نرم‌افزار ایرانی تحت‌وب به خبرنگار «دنیای اقتصاد» گفت: در چشم‌انداز سال ۹۹ امیدواریم که دیگر نیاز به استفاده از ویندوز و لینوکس نباشد و از آنجا که از صفر تا صد این نرم‌افزار ایرانی است؛ بنابراین با پیوستن ایران به تجارت جهانی و پیاده‌سازی قواعد بین‌المللی همانند قانون کپی‌رایت ما با هیچ مشکلی مواجه نخواهیم شد.

ناقدی‌نیا معتقد است: کار انجام‌شده کاملا زیرساختی صورت گرفته درصورتی‌که نرم‌افزارهای موجود در بازار بر پایه نرم‌افزارهایی است که ما در داخل کشور قفل آن را باز می‌کنیم و چون قانون کپی‌رایت وجود ندارد از آن برنامه چند نفر استفاده می‌کنند. وی گفت: ما با طراحی نرم‌افزار تیم‌یار و ارتقای آن تا نسخه شماره ۲ (تیم‌یار ۲) هیچ وابستگی به نرم‌افزارهای وارداتی در حوزه مدیریت کسب‌وکارنخواهیم داشت.

منبع: دنیای اقتصاد