2

ضرورت مهارت آموزی دانش آموزان و دانشجویان

  • کد خبر : 17079
  • 03 سپتامبر 2017 - 10:19
ضرورت مهارت آموزی دانش آموزان و دانشجویان

وزیر صنعت، معدن و تجارت بیان کرد: خاک کشورمان از طلا است و با استفاده از علم، دانش، هنر و مهارت آموزی می توان از این خاک، طلا برداشت کرد. وی با تأکید بر ضرورت مهارت آموزی دانش آموزان و دانشجویان افزود: خانواده ها در کنار اهتمام و توجه به تحصیل فرزندانشان در زمینه کسب مهارت به آن ها نیز بکوشند.

محمد شریعتمداری در جشن بزرگ خانواده وزارت صنعت، معدن و تجارت که با حضور کارکنان این وزارتخانه و خانواده‌های آن‌ها در سالن میلاد محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد، گفت:  فرزندان برای خانواده ها استمرار امید، نشاط و حیات هستند و وجودشان نعمت خدادادی است.

وی از  جوانان خواست تا نظم در تمامی امور زندگی شخصی و اجتماعی و برنامه ریزی را سرلوحه کار خود قرار دهند و تأکید کرد: خاک کشورمان از طلا است و با استفاده از علم، دانش، هنر و مهارت آموزی می توان از این خاک، طلا برداشت کرد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با تأکید بر ضرورت مهارت آموزی دانش آموزان و دانشجویان ، افزود: خانواده ها در کنار اهتمام و توجه به تحصیل فرزندانشان در زمینه کسب مهارت به آن ها نیز بکوشند.

شریعتمداری در پایان تصریح کرد:  در هر مسئولیتی که بودم به کارکنانم و خانواده هایشان عشق می ورزیدم.

گفتنی است که جشن بزرگ خانواده وزارت صنعت، معدن و تجارت  با حضور کارکنان این وزارتخانه و خانواده‌های آن‌ها در سالن میلاد محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد.

در این جشن که با اجرای موسیقی، نمایش کمدی، مسابقه و دیگر برنامه های شاد و متنوع همراه بود از دانش آموزان ممتاز کارکنان وزارت صنعت، معدن و تجارت تقدیر به عمل آمد.

همچنین به مناسبت عید قربان به رسم یادبود به کسانی که نام های ابراهیم، اسماعیل و هاجر را داشتند، هدایایی اهدا شد.

شایان ذکر است که در پایان مراسم وزیر صنعت، معدن و تجارت با فرزندان کارکنان این وزارتخانه به رسم یادبود در یک قاب، عکس یادگاری گرفت.

 

منبع: سایت وزارت صنعت، معدن و تجارت

گردآوری‌شده توسط پایگاه دانستنی آنلاین

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=17079

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi