7

شیک ترین مدل های لباس های مردان در بهار

  • کد خبر : 12604
  • 27 فروردین 1396 - 10:38
شیک ترین مدل های لباس های مردان در بهار

اغلب آقایان علاقمند هستند در بهار و تابستان از لباس های خنک تر و راحت تر استفاده کنند، پایگاه دانستنی آنلاین پیشنهاد می کند مطالب این پست را در رابطه با شیک ترین مدل های لباس های مردان در بهار و تابستان حتماً مطالعه کنید و با مدل های مختلف و شیک برای آقایان آشنا شوید.

#شیک_ترین_مدل #لباسهای_مردان #بیشتر_بدانیم #دانستنی
اغلب آقایان علاقمند هستند در بهار و تابستان از لباس های خنک تر و راحت تر استفاده کنند، اما؛ این که چه لباسی برای یک مرد مناسب است و در کجا باید از لباس های مختلف تابستانه استفاده کرد ، اصلی ترین سؤال اکثر آقایان است.
پایگاه دانستنی آنلاین پیشنهاد می کند مطالب این پست را در رابطه با شیک ترین مدل های لباس های مردان در بهار و تابستان حتماً مطالعه کنید و با مدل های مختلف و شیک برای آقایان آشنا شوید.

مدل های لباس های مردان در بهار و تابستان

پیراهن های مردانه آستین کوتاه

معمولاً از پیراهن های مردانه آستین کوتاه یا با آستین ورزده می شود در مهمانی ها و مکان های رسمی تر مثل کار و دانشگاه استفاده کرد.

شلوار راسته و گشاد

مدل‌های گشاد تنها محدود به بلوز و پیراهن مردانه نیست و شلوارهای گشاد و راسته هم به تدریج جای شلوارهای تنگ را گرفته است. این شلوارهای پارچه‌ای تطبیق‌پذیری بالایی دارند و می‌توانند به عنوان بخشی از استایل راحتی به کار روند و هم می‌توان آن‌ها را در استایل نیمه رسمی استفاده کرد. به همراه این شلوار ها می شود از تی شرت و یا پیراهن های مختلف استفاده کرد چرا که این شلوارها قابلیت تطبیق پذیری بالایی دارند.

تی‌شرت‌های عکس دار یا نوشته دار

مدلی که بیشتر برای نوجوانان و جوانان مناسب است، تی‌شرت‌ها و بلوزهای نوشته‌دار است، این نوشته‌ها در قسمت جلو یا پشت لباس‌ها قرار دارند ولی حتماً هنگام خریدن چنین لباس‌هایی به معنای نوشته‌ها و طرح عکس ها توجه کنید.

استایل های خاص و تک رنگ

استایل های خاص و تک رنگ طرفدارهای زیادی پیدا کرده است ، به طور مثال لباس های سرتاسر مشکی یا سرتاسر سرمه ای یا حتی سفید ، باعث جذابیت یک مرد می شود.
منبع: سبد سبز

گردآوری شده توسط پایگاه دانستنی آنلاین

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات: ۰ / ۵. تعداد امتیازات: ۰

به این خبر امتیاز دهید

۰/۵ (۰ نظر)
لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=12604

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi