5

بیوگرافی سیدرضا جمشیدی – Seyed Reza Jamshidi

  • کد خبر : 16326
  • 12 آگوست 2017 - 10:28
بیوگرافی سیدرضا جمشیدی – Seyed Reza Jamshidi

در بیوگرافی سیدرضا جمشیدی – Seyed Reza Jamshidi عنوان برگزیده جشنواره مطبوعات استان البرز نیز که حاصل دستاوردی دیگر ازنزدیک به ربع قرن فعالیت مطبوعاتی ایشان است، دیده می شود.

بیوگرافی سیدرضا جمشیدی – seyed reza jamshidi

نام : سید رضا جمشیدی

سمت : مدیرمسئول پایگاه خبری دانستنی آنلاین

سیدرضا جمشیدی – seyed reza jamshidi متولد ۱۳۴۹ در تهران است ایشان به عنوان کارشناس رسانه و متخصص در حوزه تبلیغات در سیدرضا جمشیدیرسانه های مکتوب، فعالیت رسانه ای و مطبوعاتی خود را از سال ۱۳۷۲ به عنوان نماینده روزنامه همشهری آغاز نموده و تاکنون به عنوان سرپرست روزنامه های کثیرالانتشار و پرتیراژ کشور در منطقه غرب تهران فعالیت  می نماید و ماحصل تجربه ۲۳ ساله مطبوعاتی خودرا باتألیف کتاب «  آگهی های مطبوعاتی و تأثیر آن در تبلیغات تجاری امروز »در اختیار همکاران  و علاقه مندان فعالیت در حوزه تبلیغات در رسانه های مکتوب قرارداده است.

در بیوگرافی سیدرضا جمشیدی عنوان برگزیده جشنواره مطبوعات استان البرز نیز که حاصل دستاوردی دیگر ازنزدیک به ربع قرن فعالیت مطبوعاتی ایشان  است، دیده می شود.

همچنین مدیریت  کانون شبکه پذیرش آگهی  مجری و کارگزار مطبوعات کشور از قبیل روزنامه های کثیرالانتشار، نشریات استانی و رسانه های تخصصی و عمومی در غرب تهران که اولین دریافت کننده گواهی نامه   iso9001 نیز می باشد، بر عهده ایشان است شایان ذکر است وب سایت شبکه پذیرش آگهی به آدرس www.44195000.com به عنوان اولین و بزرگترین وب سایت سفارش آن لاین آگهی  مطبوعات ورسانه های مکتوب کشور با مدیریت سید رضا جمشیدی در حال فعالیت می باشد.

در راستای اشاعه فرهنگ اقتصاد مقاوتی، با راه اندازی پایگاه خبری دانستنی آنلاین با مدیر مسئولی و صاحب امتیازی خود به آدرس www.danestanyonline.ir در حوزه فرهنگی و آموزش همگانی فعالیت نموده، اکنون نیز به عنوان سرپرست روزنامه دنیای اقتصاد غرب تهران و مدیر مسئول پایگاه خبری دانستنی آنلاین به فعالیت خود ادامه می دهد.

بخشی از کارنامه و فعالیت های رسانه ای و فرهنگی و بیوگرافی سیدرضا جمشیدی – seyed reza jamshidi را می توان در قالب گواهی نامه ها و تقدیر نامه های زیر ارائه نمود :

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=16326
  • ارسال توسط :
  • دیدگاه‌ها برای بیوگرافی سیدرضا جمشیدی – Seyed Reza Jamshidi بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi