1

سفیر جمهوری سنگال از گروه صنعتی مینو بازدید کرد

  • کد خبر : 14456
  • 20 خرداد 1396 - 8:58
سفیر جمهوری سنگال از گروه صنعتی مینو بازدید کرد

به منظور ورود به بازارهای آفریقائی که یکی از اهداف مهم صادراتی گروه صنعتی مینو می باشد، سفیر جمهوری سنگال از گروه صنعتی مینو بازدید کرد و از نزدیک در جریان فعالیت های تولیدی این مجموعه بزرگ صنعتی قرار گرفت. این بازدید به دعوت شرکت پرسوئیس صورت گرفت.

به منظور ورود به بازارهای آفریقائی که یکی از اهداف مهم صادراتی گروه صنعتی مینو می باشد، سفیر جمهوری سنگال از گروه صنعتی مینو بازدید کرد و از نزدیک در جریان فعالیت های تولیدی این مجموعه بزرگ صنعتی قرار گرفت. این بازدید به دعوت شرکت پرسوئیس (نماینده صادراتی مجموعه شرکت های هلدینگ مینو) صورت گرفت.

در این بازدید خانم مهندس شریف عسکری، مدیر عامل شرکت صادراتی پرسوئیس با تشریح توانمندی های گروه صنعتی مینو در زمینه تولید محصولات صنعت شیرینی، بیسکویت، شکلات و انواع محصولات داروئی، آرایشی و بهداشتی به بیان فعالیت های صادراتی در سال های اخیر پرداخت و اهداف و برنامه های صادراتی آتی گروه صنعتی مینو در خصوص ورود به بازار آفریقا را تشریح کرد.

همچنین مدیران عامل شرکت های تولیدی گروه صنعتی مینو با معرفی انواع محصولات خود و گواهی نامه های بین المللی و داخلی محصولات گروه صنعتی مینو، آمادگی خود را برای انجام صادرات به کشور سنگال اعلام نمودند.

در ادامه آقای باباکاربا، سفیر جمهوری سنگال در ایران انواع محصولات گروه صنعتی مینو را مشاهده نمود و ضمن ابراز خرسندی از تنوع زیاد محصولات مینو جهت صادرات به سنگال، به پتانسیل های بالای این کشور در زمینه واردات انواع محصولات غذائی و داروئی اشاره و تأکید نمود که کشور سنگال با 8 کشور دارای مرز مشترک بوده و زمینه صادرات به 16 کشور آفریقائی از طریق حضور در بازار سنگال وجود دارد.

ایشان همچنین پیشنهاد کرد، جهت شروع رابطه تجاری بین گروه صنعتی مینو و کشور سنگال، تولید کنندگان شرکت مینو می توانند مواد اولیه محصولاتی از قبیل پفک و بیسکویت را از تأمین کنندگان کشور سنگال خریداری کنند.

در این جلسه، مهندس محمدتقی قلندرلکی مدیر عامل شرکت صنعتی مینو، مهندس محمد پارسی  مدیر عامل شرکت شوکوپارس، مهندس اکبر لطفیان مدیر عامل شرکت صنایع غذائی مینوشرق، دکتر عارف سجاده چی  مدیر عامل شرکت داروئی، آرایشی و بهداشتی مینو، مهندس امیر حسن مهرجو مدیر بازاریابی گروه صنعتی مینو و آقای عباسی مدیر روابط عمومی گروه صنعتی مینو حضور داشتند.

در پایان، هدیه یادبودی از سوی شرکت صادراتی پرسوئیس به آقای باباکاربا، سفیر جمهوری سنگال در ایران تقدیم شد.

منبع: سایت گروه صنعتی مینو

گردآوری‌شده توسط پایگاه دانستنی آنلاین

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات: 0 / 5. تعداد امتیازات: 0

به این خبر امتیاز دهید

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=14456

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi