0

شهرداری منطقه 22 سفره ساده افطاری در کنار دریاچه شهدای خلیج فارس توسط پهن کرد

  • کد خبر : 28351
  • 02 ژوئن 2018 - 16:19
شهرداری منطقه 22 سفره ساده افطاری در کنار دریاچه شهدای خلیج فارس توسط  پهن کرد

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲، حوزه بسیج شهرداری منطقه ۲۲ با گستراندن سفره ساده افطاری همزمان با شب میلاد کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی(ع) به احیای این سنت حسنه پرداخت.

بمناست میلاد حضرت امام حسن مجتبی(ع)، حوزه بسیج شهرداری منطقه ۲۲ به رسم سنت حسنه سفره ساده افطار، میزبان صدها نفر از شهروندان روزه دار بود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲، رویان‌تاش فرمانده حوزه بسیج شهرداری منطقه ۲۲ با گستراندن سفره ساده افطاری همزمان با شب میلاد کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی(ع) به احیای این سنت حسنه پرداخت.
فرمانده حوزه بسیج حضرت سیدالشهداء(ع) گفت: چند سالی است که سنت افطاری ساده در مکان های عمومی در کشورمان به عنوان یک نماد اسلامی و فراگیر در حال ترویج است. به همین دلیل بنابر فرمایشات و تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص برپایی سفره های ساده افطاری، این حوزه هم بر آن شد تا این سنت حسنه را نیز در محدوده منطقه ۲۲ احیا و این فرهنگ را ترویج دهد.
وی در ادامه افزود: جمعی از بسیجیان منطقه با گستراندن سفره ساده افطاری میزبان 1۰۰۰ نفر از همشهریان روزه دار در بوستان شهدای خلیج فارس در محوطه ای نزدیک به دریاچه بودند.
رویان تاش افزود: باگسترش این کار خیرخواهانه در شهر تهران می‌توانیم این سنت حسنه را به جوانان و آیندگان به میراث بگذاریم.

منبع: روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲

پایگاه خبری دانستنی آنلاین

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=28351

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi