3

ریگان خودرو در چهاردهمین دوره نمایشگاه خودرو اصفهان، شرکت کرد

  • کد خبر : 24061
  • 07 اسفند 1396 - 10:40
ریگان خودرو در چهاردهمین دوره نمایشگاه خودرو اصفهان، شرکت کرد

ریگان خودرو در چهاردهمین دوره نمایشگاه خودرو اصفهان که با رونمایی از چند مدل جدید ب‌ام‌و، لوکسژن و سانگ‌یانگ برگزارشد، شرکت کرد.

چهاردهمین دوره نمایشگاه خودرو اصفهان با رونمایی از  چند مدل جدید ب‌ام‌و، لوکسژن و سانگ‌یانگ به‌صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرد.

این نمایشگاه یکی از رویدادهای مهم خودرویی کشور به‌شمار می‌رود که با حضور حداکثری خودروسازان و شرکت‌های واردکننده، به‌عنوان محلی برای اعلام برنامه‌های آتی شرکت‌ها شناخته می‌شود.

این دوره به‌دلیل باز شدن سامانه ثبت‌سفارش و فعالیت مجدد شرکت‌های واردکننده، از اهمیت بالایی برخوردار است. همچنین باتوجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و ایام مبارک دهه فجر، بسیاری از خودروسازان و واردکنندگان، شرایط فروش ویژه‌ای را درنظر گرفته‌اند.

گروه صنعتی ایران‌خودرو با تمام محصولات خود در این دوره حاضر خواهد شد، همچنین ایکاپ با به نمایش درآوردن پژوهای خود قصد دارد بازدیدکنندگان زیادی را به غرفه خود دعوت کند.

گروه خودروسازی سایپا نیز با محصولات داخلی خود قصد دارد پا به نمایشگاه خودرو اصفهان بگذارد. از طرفی سایپا سیتروئن نیز بار دیگر سیتروئن C4 را به این نمایشگاه خواهد آورد. انتظار می‌رود به‌دلیل اهمیت این دوره، اولین سیتروئن C3 مونتاژ داخل نیز به نمایش عموم درآورده شود.

همچنین پارس‌خودرو با طیف وسیعی از محصولات خود در این نمایشگاه حاضر می‌شود. در کنار خودروسازان دولتی، خودروسازان خصوصی حضوری پررنگ خواهند داشت. به‌عنوان مثال خودروسازی کارمانیا برنامه دارد با سبد کاملی از محصولات خود نظیر بی‌وای‌دی F3 دنده‌ای، S6 و S7 حاضر شود.

مدیران‌خودرو نیز مانند سال‌های گذشته حضور قوی را با تمام محصولات خود تجربه خواهد کرد. کرمان‌موتور هم با مجموعه‌ای کامل از خودروهای جک، لیفان و هیوندای در چهاردهمین نمایشگاه خودرو اصفهان حاضر خواهد شد.

بهمن‌موتور که به‌تازگی برند جدید خود یعنی هاوال را در نمایشگاه خودرو تهران معرفی کرد، قصد دارد در کنار خودروهای خود، کراس‌اوورهای جدید هاوال را به نمایش درآورد.

از شرکت‌های واردکننده حاضر در این دوره نیز باید به موارد زیر اشاره کرد. پرشیا‌خودرو به‌عنوان نماینده فروش و خدمات پس از فروش ب‌ام‌و در ایران، قصد دارد با رونمایی از خودروی جدید خود یعنی ب‌ام‌و سری ۲ در نمایشگاه اصفهان حاضر شود. لازم به ذکر است که با توجه به قانون منع واردات خودروهای بالای ۴۰‌هزار‌دلار، سری ۲ جزو معدود مدل‌هایی است که می‌تواند با لیست محدودی از آپشن‌ها راهی بازار ایران شود.

از طرفی نماینده استانی شرکت نگین‌خودرو با رونمایی از نسل جدید رنو مگان، قصد دارد علاقه‌مندان به این برند را غافلگیر کند.

شرکت آرین‌موتور پویا نیز با به نمایش درآوردن محصولات میتسوبیشی در این دوره حاضر خواهد شد. شرکت آرمان‌موتور کویر به‌عنوان نماینده رسمی لوکسژن تایوان برنامه دارد در چهاردهمین نمایشگاه خودرو اصفهان، از محصول جدیدی رونمایی کند.این شرکت که دومین حضور نمایشگاهی خود را تجربه می‌کند، برنامه دارد از محصول جدید خود در چهاردهمین دوره نمایشگاه خودرو اصفهان پرده‌برداری کند.

انتظار می‌رود سایر محصولات این برند تایوانی از جمله S3، S3 EV، U5، U6، U7 و M7 در غرفه این شرکت به نمایش عموم گذاشته شوند.

گفتنی است چهاردهمین نمایشگاه خودرو اصفهان از سوم تا ششم بهمن‌ماه از ساعت ۱۵ تا ۲۲ پذیرای بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان به صنعت خودرو خواهد بود.

منبع: ریگان خودرو

پایگاه خبری دانستنی آنلاین

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=24061

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi