2

رونمایی از هیوندای سوناتا ال اف هیبریدی 2018 در نمایشگاه آفتاب

  • کد خبر : 19238
  • 27 نوامبر 2017 - 11:46
رونمایی از هیوندای سوناتا ال اف هیبریدی 2018 در نمایشگاه آفتاب

رونمایی از هیوندای سوناتا ال اف هیبریدی 2018 در نمایشگاه آفتاب

خودروی هیوندای سوناتا ال اف هیبریدی 2018 (Sonata LF 2018 Hybrid) توسط شرکت پاکرو سبز قشم در نمایشگاه خودرو تهران 1396 (Tehran AutoShow) رونمایی شد.

شرکت خودروسازی کره‌ای هیوندای موتورز با همکاری شرکت پاکرو سبز قشم از خودروی سوناتا هیبریدی جدید در ایران رونمایی کرد. دومین دوره نمایشگاه خودرو تهران از ظهر یکشنبه 5 آذر 96 با حضور مسئولان و اصحاب رسانه در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب افتتاح شد و در اولین روز رسمی آن که بدون حضور مردم عادی برگزار می‌شد، شاهد رونمایی از چندین خودروی جدید برای بازار ایران بودیم.

هیوندای سوناتا ال اف هیبریدی 2018

هیوندای سوناتا ال اف هیبریدی 2018 ، نسخه‌ای فیس لیفت از خودروی سوناتا LF است که با ظاهر جذاب‌تر و اسپورت‌تر و پیشرانه 2 لیتر تنفس طبیعی و موتور برقی روانه بازار می‌شود. پیشرانه این خودرو نسبت به قبل دچار تغییراتی شده و 0.3 لیتر کمتر از نسخه قبلی بنزین مصرف می‌کند. از نظر امکانات نیز شاهد پیشرفت‌هایی در این خودرو هستیم که می‌تواند آن را در رقابت با سایر خودروهای هیبریدی بازار سربلند کند.

هیوندای سوناتا ال اف هیبریدی 2018

قیمت حدودی هیوندای سوناتا ال اف هیبریدی 2018

چند ماه پیش، شرکت پاکرو سبز قشم، قیمت این خودرو را حدود 200 میلیون تومان اعلام کرده بود، اما با توجه به نوسان نرخ ارز و توقف ثبت سفارش خودروهای وارداتی، به احتمال زیاد باید شاهد قیمت‌گذاری بسیاری بالاتری برای هیوندای سوناتا ال اف هیبریدی 2018 باشیم. البته این در صورتی است که مشکلات مربوط به واردات خودرو و ثبت سفارش حل شود. بنابراین فعلا باید منتظر خبرهای جدیدتر از سوی شرکت پاکرو بمانیم.

منبع: جماران

گردآوری‌شده توسط پایگاه دانستنی آنلاین

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=19238

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi