3

رونمایی از جدیدترین محصول Ds در دومین نمایشگاه خودرو کشور

  • کد خبر : 19028
  • 20 نوامبر 2017 - 13:19
رونمایی از جدیدترین محصول Ds در دومین نمایشگاه خودرو کشور

رونمایی از جدیدترین محصول Ds در دومین نمایشگاه خودرو کشور

شرکت آرین موتور تابان، نماینده انحصاری برند پریمیوم DS در ایران خبر از رونمایی جدیدترین محصول این برند، DS7 Crossback در دومین نمایشگاه خودرو کشور خبر داد.

برند DS با رویه بسیار پر سرعتی در بازار جهانی پیشروی می کند و همانطور که پیشتر کریس وارد، مدیر اجرایی DS در ایران گفته بود، این برند در جایگاه جهانی طی پنج سال آینده شش محصول جدید دیگر را به این سبد خود خواهد افزود.

آنچه در دومین نمایشگاه خودرو پیش رو شهر تهران از برند DS در معرض دید عوام قرار خواهد گرفت جدید ترین محصول این پریمیوم ساز فرانسوی یعنی DS7 Crossback خواهد بود که از دیدگاه طراحی یک سر و گردن از سایر محصولات پیشین این برند در ایران فراتر خواهد ایستاد و از دیدگاه تک گرایی و انحصار به فرد یکی از انگشت نماهای بازار کشور خواهد بود.

این خودرو به دو پیشرانه ۱۶۳ یا ۲۲۵ اسب بخاری بنزینی مجهز است که نمونه ۱٫۶ لیتری ۴ سیلندر توربو به قدرت ۱۶۳ اسب بخار برای بازار کشور برگزیده شده است.

آرین موتور پویا همچنین مدل های دیگر DS شامل DS6 و DS5 LS را نیز در معرض دید قرار خواهد داد و احتمالا همانند سایر نمایشگاه ها با تخفیف ویژه نمایشگاهی همراه خواهد شد.

لازم به ذکر است که نمایشگاه خودرو تهران از روز ۶ تا ۱۰ آذرماه به مدت پنج روز از ساعت ۱۰ تا ۱۸ به روی عموم و علاقه مندان باز است.

منبع: اخبار خودرو

گردآوری‌شده توسط پایگاه دانستنی آنلاین

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=19028

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi