1

روش رأی دادن به وبسایت در جشنواره وب و موبایل ایران

  • کد خبر : 21168
  • 10 دی 1396 - 10:47
روش رأی دادن به وبسایت در جشنواره وب و موبایل ایران

روش رأی دادن به وبسایت در جشنواره وب و موبایل ایران

 روش رأی دادن در بخش مردمی

برای رأی دادن به وبسایت دانستنی آنلاین کافی است صفحه اصلی وبسایت را باز کنید و مراحل زیر را طی کنید:

مرحله اول:

مرحله دوم:

مرحله سوم:

مرحله پایانی: در این مرحله، لینک تأیید برای شما ایمیل می شود که با کلیک بر روی آن می توانید رأی خود را ثبت کنید.

معرفی اجمالی جشنواره وب و موبایل ایران

جشنواره وب و موبایل ایران با ده‌ها هزار شرکت‌کننده، به عنوان بزرگ‌ترین عرصه رقابت میان وبسایت‌ها و نرم‌افزارهای موبایل در گروه‌های مختلف شناخته می‌شود و از ابتدای زمان تاسیس توانسته است نقش مهمی در رشد کیفیت و جایگاه حوزه وب و موبایل ایران داشته باشد.

تاریخچه‌ی جشنواره وب و موبایل ایران

شایان شلیله

جشنواره وب ایران در سال ۱۳۸۷ برای اولین بار در ایران توسط شایان شلیله و با هدف معرفی برترین وبسایت‌های فارسی بنیان‌گذاری شد و پس از چندین سال برگزاری به صورت شخصی و با توجه به رشد بسیار بالای شرکت‌کنندگان در این سال‌ها، مدیریت آن به کانون کارآفرینی ایران واگذار شد.

میلاد احرام پوش

 

جشنواره نرم‌افزارهای موبایل ایران در سال ۱۳۹۱ به عنوان بزرگ‌ترین جشنواره در زمینه اپلیکیشن‌های تلفن همراه توسط میلاد احرام پوش و محسن براتی برگزار شد و از همان ابتدا هزاران اپلیکیشن موبایل برای کسب عنوان بهترین نرم‌افزار‌‌ موبایل ایران در این رقابت ثبت نام کردند.

بخش‌های مختلف جشنواره وب و موبایل ایران

 

بخش داوری

جشنواره هر ساله در گروه‌های مختلف، یک وبسایت و یک نرم‌افزار موبایل را با رای داوران به عنوان برگزیده معرفی می‌کند و به آن تندیس برترین وبسایت یا برترین نرم‌افزار موبایل ایران را به عنوان بزرگ‌ترین افتخار در حوزه وب و موبایل ایران اهدا می‌کند.

 بخش مردمی

علاوه بر بخش داوری، در بخش دیگری از جشنواره که تحت عنوان نگاه مردمی برگزار می‌شود، وبسایت یا نرم‌افزار موبایل برگزیده توسط آرای تمامی کاربران دنیای مجازی انتخاب می شود. در این بخش محبوب‌ترین وبسایت یا نرم‌افزار موبایل ایران توسط صدها هزار رای مردمی انتخاب می‌شود.

برگزار‌کننده جشنواره وب و موبایل ایران

 برگزار‌کنندگان جشنواره وب ایران و جشنواره نرم‌افزار‌های موبایل ایران از سال ۱۳۹۲ تصمیم گرفتند تا به منظور هم‌افزایی بیشتر، دو جشنواره را با یکدیگر ادغام کنند و پس از آن، همه ساله شاهد برگزاری بزرگ‌ترین رویداد ایران در حوزه وب و موبایل هستیم.

بنا بر پیشنهاد بنیان‌گذاران جشنواره وب و موبایل ایران، این رویداد از سال ۱۳۹۴ توسط انجمن صنفی کسب و کار اینترنتی برگزار می‌شود. انجمن صنفی کسب و کار اینترنتی یک تشکل غیر دولتی است که در آذرماه سال ۱۳۹۲ با هدف پیگیری مشکلات و دغدغه‌های صنفی کسب و کارهای اینترنتی راه‌اندازی شده است.

اختتامیه جشنواره

مراسم اختتامیه جشنواره وب و موبایل ایران و اعلام برندگان در اواخر هر سال، تحت عنوان کنفرانس وب و موبایل ایران و با استقبال چشمگیر فعالان حوزه فناوری اطلاعات و موبایل در تهران برگزار می‌شود.
این رویداد شامل سخنرانی چهره‌های برجسته، کارگاه‌های آموزشی و میزگرد‌های مباحثه پیرامون موضوعات داغ روز می‌باشد. در پایان نیز برترین وبسایت‌ها و نرم‌افزارهای موبایل ایران معرفی می‌شوند و تندیس جشنواره وب و موبایل ایران به آن‌ها اهدا خواهد شد.

 منبع: وبسایت جشنواره وب و موبایل ایران

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات: 0 / 5. تعداد امتیازات: 0

به این خبر امتیاز دهید

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=21168

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi