4

رعایت نکات ایمنی در عمران و ساختمان سازی + انیمیشن

  • کد خبر : 14554
  • 12 ژوئن 2017 - 11:05
رعایت نکات ایمنی در عمران و ساختمان سازی + انیمیشن

امروزه خطرات ناشي از كار در ساختمان ها به اوج خود رسيده است و همه ساله بسياري از كارگران مشغول در ساختمان ها را كشته و مجروح مي كند. احتمال وقوع حوادث را به كلي نمي توان از بين برد ولي با رعایت نکات ایمنی در عمران و ساختمان سازی مي توان آن را به مقدار قابل توجهي كاهش داد.

در قرن اخير با رشد جمعيت در دنيا در ساخت ساختمان ها نيز تحولات عمده اي بوجود آمده است كه اين تحولات خطرات ناشي از كار را در ساختمان ها  به اوج خود رسانيده است و همه ساله بسياري از كارگران و كارمندان مشغول در ساختمان ها را كشته و مجروح مي كند. احتمال وقوع حوادث را به كلي نمي توان از بين برد ولي با رعایت نکات ایمنی در عمران و ساختمان سازی مي توان آن را به مقدار قابل توجهي كاهش داد. بدين معني كه به وسيله مديريت صحيح و طرح نقشه از قبل و كنترل روش هاي انجام كار، مي توانيم ، به هدف هاي حفاظتي خود برسيم.

منظور از ایمنی در عمران و ساختمان سازی فراهم آوردن يك‌ سري امكانات و تسهيلات ( با رعايت ضوابط قانوني )  در ساختمان مي‌باشد كه علاوه بر تأمين امنيت و داشتن شرايط بهداشتي ، ميل و رغبت به كار نيز در كارگران ايجاد نمايد كه در اين خصوص مي‌توان به نكات ايمني در خصوص نردبان ها، پلكان، كف، سقف، آسانسورها و … اشاره نمود.

براي كسب ايمني كافي در كارهاي ساختماني بايد نكاتی در نظر گرفته شود که در انیمیشن این نوشتار به برخی از آن ها اشاره شده است.

گردآوری‌شده توسط پایگاه دانستنی آنلاین

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=14554

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi