0

رعایت ایمنی در محیط کار و خارج از محیط کار+ویدئو

  • کد خبر : 11219
  • 19 فوریه 2017 - 12:08
رعایت ایمنی در محیط کار و خارج از محیط کار+ویدئو

رعایت ایمنی در محیط کار و خارج از محیط کار ، از مهم ترين مسائلي است كه هرفرد در هر سطحي در محيط كار و زندگي بايد بدان توجه نمايد و غفلت از آن صدمات و ضايعات جبران ناپذيري را موجب می شود و چه بسا زندگي فرد و حتي همکاران او را به خطر مي اندازد و آسيب هایي وارد مي کند

#رعایت_ایمنی #محیط_کار #محیط_زندگی #بیشتر-بدانیم #دانستنی

رعایت ایمنی در محیط کار و خارج از محیط کار ، از مهم ترين مسائلي است كه هرفرد در هر سطحي در محيط كار و زندگي بايد بدان توجه نمايد و غفلت از آن بعضاً صدمات و ضايعات جبران ناپذيري را موجب می شود و چه بسا زندگي فرد و حتي همکاران او را به خطر مي اندازد و آسيب هاي فراواني را نيز به محيط زيست وارد مي سازد كه خود جاي تامل بسيار است. نکته اي كه هيچ گاه نبايد مورد غفلت قرار گيرد اين است كه خطر همواره در كمين ماست. بنابراين همواره بايد به فکر كاهش آسيب هاي ناشي از خطرات احتمالي باشيم. اين سخن بدين معناست كه حتي اگر ما تمام احتياطات لازم را بکار ببنديم بازهم ممکن است از ناحيه مسائلي كه دور از ذهن ماست يا بخاطر اشتباه و سهل انگاري ديگران با خطراتي مواجه شويم. حال اگر مي خواهيم خود و ديگران را از گزند اين خطرات در امان نگه داريم يا آثار آن ها را به حداقل كاهش دهيم،  بايد تمهيداتي را فراهم نماييم و در کلیه امور دقت داشته باشیم و آنچه را که قبل از شروع کارجدی یا حتی تفریح و سرگرمی مورد نیاز انجام آن کار است، فراهم نماییم و با آمادگی کامل کار را آغاز کنیم. برخی از این تمهیدات و مسائل احتیاطی و ایمنی را در ویدئوی این نوشتار ببینید.

پایگاه دانستنی آنلاین معتقد است که رعایت ایمنی در محیط کار و خارج از محیط کار، موجب سریع تر انجام شدن کارها و سالم ماندن از خطرات احتمالی و حوادث می گردد.

گردآوری شده توسط پایگاه دانستنی آنلاین

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=11219

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi