1

دیدار گروه جهادی شهید شوشتری با فرماندار شهرستان قدس

  • کد خبر : 30041
  • 19 جولای 2018 - 9:31
دیدار گروه جهادی شهید شوشتری با فرماندار شهرستان قدس

دیدار گروه جهادی شهید شوشتری با فرماندار شهرستان قدس

اعضای گروه جهادی شهید نورعلی شوشتری در سالن جلسات فرمانداری شهرستان قدس با فرماندار دیدار کردند.

محسن خزلی دبیرگروه جهادی شهید شوشتری در دیدار با فرماندار شهرستان قدس گفت: آیه ۷۴ سوره انفال یادآور زندگانی پرمشقت، روشن و حقیقت افزای اهل بیت می باشد که جهت رسیدگی به حال نیازمندان، روشنگری و بصیرت افزایی در بین مردم و حضور پررنگ داشتن می باشد.

خزلی با اشاره به جنگ نرمی که امروز جوامع مختلف را درگیر خود کرده است اظهار داشت: گروه جهادی شهید شوشتری در جهت تحقق اهداف و آرمان های انقلاب قدم محکم و اثربخشی را برداشته است این گروه جهادی مدت ۹ ماه می باشد که تاسیس شده و در سال گذشته دو مرحله در زلزله استان کرمانشاه، دیدار با آسایشگاه سالمندان قدس، دیدار با خانواده شهدای مدافع حرم و چندین نوبت ویزیت رایگان در سطح شهرستان قدس ترتیب داده است.

خزلی در رابطه با هدف گروه جهادی شهید شوشتری افزود: هدف گروه جهادی کاهش آسیب های اجتماعی و ارتقاء سطح فرهنگی شهرستان است که برای ادامه این فعالیت نیاز به بودجه و برخی امکانات مربوطه دارد تا بتوانیم برنامه های فرهنگی شهرستان را پیش ببریم.

علی اصغر ناصر بخت فرماندار شهرستان قدس با اشاره به اهمیت والای گروه های جهادی گفت: از زمانی که انقلاب اسلامی به پیروزی رسید بحث گروه جهادی همچنان با نشاط و پرحرارت در بین جوانان مطرح است و این گفت وگو پس از انقلاب اسلامی در میان جوانان برقرار می باشد.

ناصر بخت ادامه داد: از اصلی ترین اهدافی که امام مطرح فرمودند مبحث رسیدگی به محرومین می باشد که کار بسیار ارزشمند و ضروری است اما این اهداف بزرگ را باید در محدوده های کوچک اجرا کرد تا نتیجه مطلوبی را داشته باشد.

فرماندار شهرستان قدس در پایان تصریح کرد: برای حمایت از اهداف والای گروه های جهادی فرمانداری شهرستان همکاری لازم را در جهت فراهم کردن امکانات انجام میدهد و گروه جهادی شهید شوشتری باید فضای کلی شهرستان قدس را رها کنند و  طرح و برنامه های خود را در مناطق حاشیه ای شهرستان اجرا کنند تا از پراکندگی خارج و به صورت متمرکز فعالیت کنند.

منبع: قدس خبر

پایگاه خبری دانستنی آنلاین

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=30041

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi