3

دکوراسیون اتاق خواب بدون پنجره با ۸ ترفند حرفه ای!

  • کد خبر : 10227
  • 24 آذر 1395 - 10:00
دکوراسیون اتاق خواب بدون پنجره با ۸ ترفند حرفه ای!

شاید در نگاه اول داشتن اتاق خوابی بدون پنجره بسیار کسل کننده و ناراحت کننده باشد اما باید بگوییم که با چند ترفند ساده و ماهرانه به سادگی می توانید اتاق خواب بدون پنجره ی خود را تبدیل به فضایی پویا، سرزنده و با نشاط کنید. کافی است با ما همراه باشید تا با هم ایده ها و ترفندهای دکوراسیون اتاق خواب بدون پنجره را با شما در میان بگذاریم

#دکوراسیون #اتاق_خواب #بدون_پنجره #بیشتر_بدانیم #دانستنی

شاید در نگاه اول داشتن اتاق خوابی بدون پنجره بسیار کسل کننده و ناراحت کننده باشد و تصور کنید باید چنین فضایی را تبدیل به انباری کنید! اما باید بگوییم که با چند ترفند ساده و ماهرانه به سادگی می توانید اتاق خواب بدون پنجره ی خود را تبدیل به فضایی پویا، سرزنده و با نشاط کنید. کافی است با ما همراه باشید تا با هم ایده ها و ترفندهای دکوراسیون اتاق خواب بدون پنجره را با شما در میان بگذاریم .

ترفندهای دکوراسیون اتاق خواب بدون پنجره :

  • ایجاد پنجره مجازی

اولین ایده و ساده ترین ترفند برای جذاب کردن اتاق خواب بدون پنجره ایجاد یک پنجره ی مجازی و القای حس پنجره به فضای اتاق خوابتان است این کار به لحاظ روانی فضای دکوراسیون اتاق خواب بدون پنجره ی شما دلباز تر جلوه می دهد، حتی می توانید برای پشت این پنجره ی مجازی یک تصویر از طبیعت در نظر بگیرید و ظاهر دکوراسیون خود را متفاوت کنید.

دکوراسیون اتاق خواب بدون پنجره با ۸ ترفند حرفه ای!

  • استفاده از پرده های بلند

با استفاده از پرده های بلند در محل فرو رفتگی های دیوار هم می توانید حس پنجره را در خانه خود ایجاد نمایید و عمق و بعد خاصی به فضای دکوراسیون خود ببخشید. حتی می توانید خلاقیت بیشتری در این زمینه به خرج دهید و با استفاده از پرده های نقش دار و نورپردازی مناسب این احساس را به واقعیت نزدیک تر کنید درست همانند تصویر بالا.

  • دکوراسیون اتاق خواب بدون پنجره با درهای شفاف

وقتی اتاق خواب شما بدون پنجره است و از منبع نوری طبیعی برخوردار نیستید پس بهتر است در کنار نور مصنوعی به نحوی نور طبیعی را به دکوراسیون خود مهمان کنید با استفاده از درب های شفاف به سادگی می توانید نور طبیعی را از سایر بخش های دکوراسیون خود به اتاق خواب بدون پنجره خود بیاورید.

  • استفاده از پنجره های بالای درب ها

همان طور که گفته شد برای آوردن نور طبیعی به اتاق خواب بدون پنجره راه حل های هوشمندانه ای موجود است. پنجره ی بالای درب ها یکی از ساده ترین راه حل هایی است که با کمک آن می توانید نور طبیعی را به فضای دکوراسیون اتاق خواب بدون پنجره خود بیاورید.

  • استفاده از دیوار شفاف

شاید کمی عجیب به نظر برسد اما به سادگی می توانید دیوار تیغه ای بین اتاق خواب با سایر فضاهای خود را تبدیل به دیوار شفاف کنید و یا حتی برای آن پنجره داخلی تعبیه کنید با این کار به سادگی می توانید نور طبیعی را به دکوراسیون اتاق خواب بدون پنجره خود بیاورید و ظاهر ویژه ای به دکوراسیون خود ببخشید.

  • نورپردازی مناسب

نور پردازی یکی از مهم ترین عوامل در دکوراسیون اتاق خواب بدون پنجره است چرا که بخش عمده ای از نور فضای شما توسط نور مصنوعی تأمین می شود بنابراین باید نورپردازی شما به نحوی باشد که فضای شما را گرفته و محدود نشان دهند، سقفتان را بلندتر و ظاهر اتاق خوابتان را دلبازتر نشان دهد بهترین کار قرار دادن لامپ های نئونی دور تا دور اتاق خواب روی سقف است. توجه داشته باشید که در دکوراسیون اتاق خواب بدون پنجره نباید هیچ نقطه از اتاقتان از بقیه قسمت ها تاریک تر باشد چرا که این ویژگی به دلگیر بودن اتاقتان را بیشتر می کند.

  • نورپردازی نقطه ای برای اتاق

    دکوراسیون اتاق خواب بدون پنجره با ۸ ترفند حرفه ای!

تعبیه کردن چند منبع نوری در جایی که در دید دیگران نیست باعث می‌شود تا نور به صورت غیرمستقیم وارد اتاق شده و این دقیقاً همان حس و حالی است که پنجره‌ها در فضا ایجاد می‌کنند. می توانید این منابع نوری را بین تیرچه‌های افقی در سقف، پشت مبلمان اتاق (مثلاً پشت کاناپه) و یا در فضای کناری یک کتابخانه نصب کنید تا نور ایجادشده حس و حالی رمزآمیز به دکوراسیون اتاق خواب بدون پنجره شما اضافه کند.

  • استفاده از رنگ های روشن

یکی دیگر از ترفندهایی که با کمک آن می توانید دکوراسیون اتاق خواب بدون پنجره ی خود را دلبازتر و جذاب تر کنید استفاده از رنگ های روشن برای فضای اتاق خوابتان است این کار به روشن تر دیده شدن فضای اتاق خوابتان کمک می کند و ظاهر آن را از حالت گرفته و کسل کننده به فضایی دلباز تبدیل می کند. توجه داشته باشید که حضور آینه و سطوح صیقلی نیز کمک شایانی به دو چندان شدن نور فضای اتاق خواب بدون پنجره ی شما می کند و ظاهر خاصی به آن می بخشد.

منبع: چیدانه

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات: 0 / 5. تعداد امتیازات: 0

به این خبر امتیاز دهید

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=10227

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi