2

دوازده دلیل برای تبلیغ کردن در روزنامه

  • کد خبر : 4657
  • 31 می 2016 - 8:03
دوازده دلیل برای تبلیغ کردن در روزنامه

تبلیغات در روزنامه وسیله مناسب و ارزشمندی برای خوانندگان است. تحقیقات اخیر نشان داده است که بیشتر مردم برای تبلیغات خرده فروشی به روزنامه رو می آورند. روزنامه رسانه ای مناسب برای خریدارانی است که مایل به مقایسه قیمت کالاها با یکدیگر هستند، روزنامه در دسترس ترین، به روزترین و قابل اعتماد ترین رسانه است.

#تبلیغ #روزنامه #دانستنی #بیشتر_بدانیم

1-دسترسی: هیچ رسانه تبلیغاتی به اندازه روزنامه در دسترس نیست.

2-گستره توزیع: روزنامه ها به دلیل داشتن محل های عرضه پراکنده در سطح کشور و شهرها، به صورت گسترده و پراکنده در مناطق مختلف عرضه می شوند.

3-کیفیت: خوانندگان روزنامه ها بهترین مشتریان شما هستند؛ زیرا افرادی از قشری با درآمد بالا، تحصیلات بالا و دارای مشاغل حرفه ای و مدیریتی هستند.

4-اثرماندگاری: روزنامه ها به دلیل آرشیو شدن اثر ماندگاری طولانی دارند و تبلیغات روزنامه ای به ساختن و تثبیت برند کمک می کند.

5-مخاطب هدف: روزنامه ها با در اختیار داشتن ستون های ورزشی، سلامت و….جایی مناسب برای هر نوع آگهی در اختیار دارند و با درج پیام هدفمند از مطالب مندرج بهره برداری بیشتری می نمایند.

6- فوریت: در روزنامه سریع ترین فرم ها و رسانه های تبلیغاتی قرار می گیرد. سر رسیدهای کوتاه آگهی های تبلیغاتی موجب می شود برای درج آگهی در روزنامه و چاپ شدن آگهی تبلیغاتی در عرض دو تا چند روز اقدام شود و امکان به روز شدن تبلیغات در کوتاه ترین زمان وجود دارد.

7-محیط روزنامه: اعضا ی تحریریه ، مدیر مسئول و سایر اعضای روزنامه به تبلیغات برند درج شده در روزنامه اعتبار خاصی می دهند و تضمین کننده قانونی بودن آگهی درج شده هستند. برای خوانندگان، تبلیغات درج شده در روزنامه به اندازه اخبار روزنامه مهم است.

8-مرجع خرید: تبلیغات در روزنامه وسیله مناسب و ارزشمندی برای خوانندگان است. تحقیقات اخیر نشان داده است که بیشتر مردم برای تبلیغات خرده فروشی به روزنامه رو می آورند. روزنامه رسانه ای مناسب برای خریدارانی است که مایل به مقایسه قیمت کالاها با یکدیگر هستند، روزنامه در دسترس ترین، به روزترین و قابل اعتماد ترین رسانه است.

9-قابلیت انعطاف: برخلاف سایر رسانه ها، روزنامه ها به صاحبان آگهی این آزادی عمل را می دهند که در هر اندازه ای که مایلند آگهی خود را طراحی نمایند.

10-اعتبار و اعتماد: مشتریان بیشتر از هر رسانه دیگری به تبلیغات روزنامه ای اعتماد دارند. میزان اعتماد به این رسانه از رادیو،تلویزیون و اینترنت بیشتر است.

11-حق انتخاب برای درگیر شدن در آگهی: در دنیای امروز افراد به تبلیغاتی که به نوعی به آن ها تحمیل شود علاقه چندانی ندارند و دوست دارند خودشان به جستجو در آگهی های تبلیغاتی بپردازند. روزنامه، رسانه ای است که بیشتر خریداران به آن سر می زنند.

12-قیمت مناسب: هزینه تبلیغات در روزنامه ها به علت کثرت تیراژ نسبت به سایر رسانه ها (تلویزیون،بیلبورد و چاپ……) مناسب تر می باشد.

منبع:

سایت شبکه پذیرش آگهی

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=4657

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi