1

خندوانه پربیننده ترین برنامه تلویزیونی تهرانی ها

  • کد خبر : 34328
  • 23 دی 1397 - 12:18
خندوانه پربیننده ترین برنامه تلویزیونی تهرانی ها

خندوانه پربیننده ترین برنامه تلویزیونی تهرانی ها در آخرین نظر سنجی مرکز تحقیقات رسانه ملی در دیماه ۱۳۹۷ از برنامه‌های تلویزیونی شناخته شد.

خندوانه پربیننده ترین برنامه تلویزیونی تهرانی ها در آخرین نظر سنجی مرکز تحقیقات رسانه ملی در دیماه ۱۳۹۷ از برنامه‌های تلویزیونی شناخته شد.

در آخرین نظر سنجی مرکز تحقیقات رسانه ملی در دیماه ۱۳۹۷ از برنامه‌های تلویزیونی، برنامه های خندوانه، برنده باش، حالا خورشید ، نود و به خانه برمی‌گردیم بالاترین آمار جلب رضایت مخاطبان را به خود اختصاص دادند.

به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات رسانه ملی، بر اساس این نظر سنجی که در تاریخ دهم دیماه با نمونه آماری ۴۰۴نفر از افراد ۱۵سال و بالاتر ساکن شهر تهران به انجام رسیده‌است ۷۸درصد از پاسخگویان بیننده حداقل یکی از برنامه‌های شاخص شبکه‌های سیما بوده‌اند. از این میزان بر اساس جنس بانوان ۸۱ درصد و آقایان ۷۵درصد بیننده این برنامه‌ها بوده‌اند.همچنین در میان گروه‌های سنی و تحصیلی، نوجوانان ۸۷درصد و افراد با تحصیلات راهنمایی و دبیرستان ۹۵درصد بیشتر از سایر گروه‌ها بیننده برنامه‌های سیما بوده‌اند.

برنامه خندوانه پربیننده ترین برنامه تلویزیونی

بر این اساس خندوانه پربیننده ترین برنامه تلویزیونی با ۶۳درصد بیننده رتبه اول برنامه‌های شبکه نسیم و دیگر شبکه‌های سیما را به خود اختصاص داده است.  مسابقه «برنده باش» با ۴۹درصد بیننده و  برنامه‌های حالاخورشید با ۳۹درصد ، نود با ۳۸درصد از شبکه سه و به خانه برمی‌گردیم با۳۱ درصد در رتبه‌های بعدی این نظر سنجی قرار دارند.

شبکه اول سیما

در این نظر سنجی میزان بیننده برنامه‌های هر شبکه نیز به تفکیک اعلام شده‌اند. براین اساس از برنامه‌های شبکه یک سیما مسابقه دستپخت با حدود ۲۹درصد بیننده رتبه اول را در بین برنامه‌های این شبکه دارد  و  برنامه‌های درس‌هایی از قرآن، آفتاب شرقی، سیمای خانواده، پایش، فرمول یک، سخنرانی رحیم پور ازغدی صبح به خیر ایران و ثریا در رتبه های بعدی قرار گرفته‌اند.

شیکه دو سیما

محله گل‌وبلبل(۳) از بین برنامه‌های شبکه دو سیما پربیننده‌تر و با میزان ۱۸در صد بیننده بوده است و برنامه‌های مسابقه محله، ورزش از نگاه دو، زنده باد زندگی، عصر خانواده و خوش‌وبش در مرتبه‌های بعدی قرار گرفته اند.

شبکه سه سیما

در شبکه سه سیما پس از سه برنامه یاد شده گزارش ورزشی، گزارش برتر ، سمت خدا، کاملا دخترانه، بدون توقف و فوتبالیسم به ترتیب در رتبه های بعدی جذب مخاطب قرار گرفته اند.

شبکه چهار سیما

در شبکه چهار سیما نیز برنامه چهارسوی علم، بیشترین بیننده را داشته و برنامه‌های شوکران، سینماگرام، معرفت، شب‌های هنر، هنرنامه در مراتب بعدی قرار گرفته اند.

شبکه ۵ سیما

برنامه به خانه برمی‌گردیم شبکه ۵  نیز اقبال خوبی در میان مخاطبان داشته و برنامه‌های درشهر و تهران ۲۰ نیز پس از آن قرار گرفته اند.

شبکه نسیم

در شبکه نسیم برنامه‌ شبی با عبدی با ۲۶درصد بیننده در رتبه بعدی پس از خندوانه پربیننده ترین برنامه تلویزیونی و برنامه‌های کتاب باز، قاچ و چهل تیکه در رتبه‌های پس از آن جای گرفته‌اند.

شبکه آموزش سیما

در شبکه آموزش سیما برنامه «دکترسلام» با ۱۱درصد بیننده اول و برنامه‌های صبحی دیگر، کنکور، فرصت برابر و آخ جون کارتون در رتبه‌های بعد هستند.

شبکه افق

برنامه‌های چوب خط و عصرانه نیز با آماری نزدیک به هم در سکوی اول برنامه‌های شبکه افق قرار گرفته و برنامه عصر، دوران و آفاق بعد از این دوبرنامه قرار گرفته اند.

شبکه قرآن سیما

در شبکه قرآن سیما تلاوت‌های درخواستی بیشتر نظر بینندگان را جلب کرده و برنامه بشارت، پرسمان و روزی بهتر در اولویت های بعدی علاقمندان این شبکه قرار گرفته‌اند.

شبکه سلامت سیما

شبکه سلامت سیما نیز برنامه ضربان بیشترین آمار مخاطب را داشته و برنامه مادر، کودک، تندرستی ، دهکده تندرستی و حال خوب پس از آن قرار گرفته اند.

منبع: مرکز تحقیقات رسانه ملی

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات: 0 / 5. تعداد امتیازات: 0

به این خبر امتیاز دهید

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=34328

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi