1

“خلاقیت” و “نوآوری” دو عنصر جدایی‌ناپذیر در کارآفرینی

  • کد خبر : 24855
  • 26 اسفند 1396 - 12:01
“خلاقیت” و “نوآوری” دو عنصر جدایی‌ناپذیر در کارآفرینی

“خلاقیت” و “نوآوری” دو عنصر جدایی‌ناپذیر در کارآفرینی

رییس دفتر تجاری‌سازی دانشگاه بانوان سیالکوت پاکستان گفت: خلاقیت و نوآوری به عنوان دو عنصر جدایی ناپذیر لازمه راه‌اندازی یک کسب‌وکار موفق برای کارآفرینان است که باید همواره آن‌ها را در کنار یکدیگر قرار دهند.

به گزارش دانستنی آنلاین، دکتر زرین فاطمه رضوی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص همکاری‌های بین رشته‌ای اظهار کرد: فعالیت‌ها و همکاری‌های میان رشته‌ای به خصوص بین رشته‌های انسانی و علوم طبیعی می‌تواند زمینه مطلوبی را برای افراد فراهم کند، زیرا هر شخصی دارای تفکر و ایده متفاوتی است. این تقابل افکار و این اعتماد بین آن‌ها است که باعث ایجاد نوآوری و رشد یک ایده می‌شود.

وی افزود: الزاما هرفردی که کسب و کاری را راه می‌اندازد، دلیل بر موفقیت آن شخص نیست؛ اگر در تجارت خود نوآوری دارد، باید تبلیغات گسترده‌ای برای آن انجام دهد و از محصول یا نوآوری خود سرویس‌های گوناگونی ارائه دهد تا مردم آن را بشناسند، در غیر این صورت نمی‌تواند برندسازی کند و به پیشرفت برسد.

ریس دفتر تجاری‌سازی دانشگاه بانوان سیالکوت پاکستان اضاقه کرد: صرفا یک اختراع دلیل بر موفقیت فرد نخواهد بود، بلکه باید در مورد آن محصول نیازسنجی صورت گرفته و نیازهای زمان حال و آینده جامعه شناسایی شود، تا محصول و اختراع جدیدی که ارائه می‌شود، به خوبی در میان مردم جای گیرد.

رضوی عنوان کرد: هر فردی دارای ویژگی‌های شخصیتی متفاوتی است و اگر این شخص از ویژگی‌هایی مانند ریسک پذیری بالا، قدرت تصمیم گیری و مصمم بودن در فعالیت‌ها برخوردار باشد، او یک کارآفرین است.

وی گفت: کارآفرین باید مشکلات جامعه خود را جست‌وجو کند تا بتواند دغدغه‌ها و کمبودها که در کشور برای مردم وجود دارد را شناسایی و رفع کند.

منبع: ایسنا

پایگاه خبری دانستنی آنلاین

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات: 0 / 5. تعداد امتیازات: 0

به این خبر امتیاز دهید

0/5 (0 نظر)
لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=24855

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi