0

به مهربانی؛ سامانه آنلاین برای حمایت از تحصیل دانش‌آموزان بی‌بضاعت‌

  • کد خبر : 22154
  • 13 ژانویه 2018 - 20:12
به مهربانی؛ سامانه آنلاین برای حمایت از تحصیل دانش‌آموزان بی‌بضاعت‌

به مهربانی ظرفیتی فوق‌العاده برای حمایت از دانش‌آموزان در خطر ترک تحصیل ایجاد کرده است. به گزارش سرویس بازار ایسنا، موسسه دارالاکرام که بیش از ۱۶ سال است در حوزه حمایت از تحصیل کودکان با توجه به کرامت ذاتی انسان‌ها فعالیت می‌کند. این موسسه بیش از ۲۰۰۰ دانش‌آموز را تحت پوشش دارد و با راه‌اندازی […]

به مهربانی ظرفیتی فوق‌العاده برای حمایت از دانش‌آموزان در خطر ترک تحصیل ایجاد کرده است.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، موسسه دارالاکرام که بیش از ۱۶ سال است در حوزه حمایت از تحصیل کودکان با توجه به کرامت ذاتی انسان‌ها فعالیت می‌کند. این موسسه بیش از ۲۰۰۰ دانش‌آموز را تحت پوشش دارد و با راه‌اندازی سامانه به مهربانی به چند هدف بزرگ خود که شامل دسترسی به مناطق دوردست، شفافیت مالی و اطلاعاتی، افزایش مشارکت اجتماعی و ارائه خدمات آموزشی، فرهنگی، بهداشتی و درمانی، معیشتی و اشتغال‌زایی مادران دست یافته است.

سامانه آنلاین به مهربانی که بیش از دو سال تولید آن زمان برده است، امکان حمایت از دانش‌آموزان سراسر کشور را فراهم کرده است. به این ترتیب که از طریق هم‌افزایی بدون نیاز به هزینه‌های تاسیس موسسه خیریه و شعب جدید از طریق برقراری ارتباط با افراد بومی معتمد در شهرهای مختلف دانش‌آموزان واجد شرایط شناسایی و در سامانه معرفی می‌شوند.

اهداف “به مهربانی”

رفع دغدغه های فرد نیکوکار

سامانه “به مهربانی” با ایجاد زمینه مناسب جهت انتخاب واجد شرایط ترین دانش آموزان، ایجاد شفافیت مالی به صورت صد در صدی و همچنین سرعت عمل در انتخاب و پذیرش دانش آموز مورد نظر خود(در کمتر از ۳ دقیقه) دغدغه های نیکوکاران را برطرف ساخته است.

شفافیت مالی

۱۰۰ ٪ وجوه پرداختی به حساب دانش آموز واریز و حامی رسید بانکی را دریافت می نمایند.

کارآفرینی اجتماعی

مبلغ حمایت از دانش آموز به صورت پویا، بر اساس امتیازی که بنا به مقطع، معدل و دستاوردهای خود کسب می کند محاسبه و پرداخت می گردد.

کاهش چشمگیر هزینه های سربار

موسسه دارالاکرام، با به کارگیری سامانه “به مهربانی” به جای نیروی انسانی، فعال کردن نیروهای داوطلب به جای نیروهای موظف و… هزینه های جاری خود را به حداقل رسانده است.

توسعه فعالیت در مناطق دور افتاده

استفاده از سامانه “به مهربانی” بستر مناسب برای شناسایی، جذب و ورود دانش آموز به چرخه بورسیه را در تمامی مناطق دور افتاده کشور فراهم نموده است.

از آنجا که نیاز به رصد مستمر فرآیند رشد دانش‌آموزان وجود دارد، مددکاران معتمدی وجود دارند که اقدام به ارائه گزارشات مستمر از فرآیند رشد دانش‌آموزان، دستاوردها، نیازها و علایق دانش‌آموزان در بخش شرح حال هر یک می‌کنند.

بر اساس این گزارش: با حمایت ۱۰ تا ۱۰۰ درصدی حامیان از بورسیه دانش‌آموزان که امکان انتخاب و واریز آن به صورت آنلاین وجود دارد، دانش‌آموز به عنوان یکی از دانش‌آموزان بورسیه موسسه دارالاکرام تا زمانی (هر مقطعی) که مشتاق به ادامه تحصیل باشد تحت حمایت همه‌جانبه قرار می‌گیرد و علاوه بر دریافت بورسیه ماهیانه خود ۵ خدمت دیگر نیز دریافت می‌کند. حامی نیز می‌تواند علاوه بر امکان انتخاب مبلغ مورد نظر خود از ۱۰ هزار تومان تا هر میزان که مورد نظر وی است، به صورت مستمر گزارش‌هایی از واریز وجه به حساب دانش‌آموز تا تغییراتی در شرح حال وی را دریافت کند و نتیجه مشارکت خود دراین امر خیر را ملاحظه کند.

همچنین خدماتی که دارالاکرام تاکنون خارج از سامانه به مهربانی و در آینده‌ای نزدیک در بستر نرم‌افزاری به دانش‌آموزان ارائه می‌دهد، شامل می‌شود. در راستای تشویق دانش‌آموزان هر یک از آنها با توجه به پایه تحصیلی، معدل و دستاوردهای فرهنگی، هنری، ورزشی خود که دارالاکرام بستر آن را فراهم می‌کند در افزایش مبلغ بورسیه خود سهیم می‌شود و تاثیر تلاش در افزایش امکانات را درک می‌کند.

منبع : ایسنا

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=22154

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi