1

حفاظت از محیط زیست با تفکیک پسماندهای تر و خشک + موشن گرافیک

  • کد خبر : 14462
  • 20 خرداد 1396 - 9:39
حفاظت از محیط زیست با تفکیک پسماندهای تر و خشک + موشن گرافیک

حفاظت از محیط زیست با تفکیک پسماندهای تر و خشک ، یکی از راهکارهای مهم و حیاتی است که شهروندان می توانند به سادگی در زندگی خود به اجرا بگذارند و با این کار علاوه بر احیای مجدد پسماندها و استفاده دوباره از آنها، به حفظ محیط زیست خود نیز کمک کنند.

حفاظت از محیط زیست با تفکیک پسماندهای تر و خشک ، یکی از راهکارهای مهم و حیاتی  است که شهروندان می توانند به سادگی در زندگی خود به اجرا بگذارند و با این کار علاوه بر استفاده مجدد از پسماندها، به حفظ محیط زیست خود نیز کمک کنند.

تا صحبت از تفکیک زباله از مبدأ می شود ، بسیاری از شهروندان گمان می کنند این کار یک فرآیند سخت و پیچیده است که نیاز به مهارت ویژه دارد ، اما جداسازی زباله در منزل ، فرآیند بسیار ساده ای است که با چندبار انجام دادن آن ، به یک عادت مفید و روزمره تبدیل خواهد شد .

اولین قدم این است که همه زباله ها را در یک کیسه زباله یکسان نیندازیم و در منزل ، حداقل دو کیسه زباله داشته باشیم ؛ زباله های خشک و تر که دو نوع اصلی زباله است .

اغلب مواد خوراکی ، شامل پسماند غذاها و میوه ها در دسته زباله های تر قرار می گیرد و بیشتر آنها نیز قابلیت تبدیل شدن به کپدها و کمپوست ها را دارند ، اگر چه گفته می شود می توان این زباله ها را در زمین دفن و کمپوست تولید کرد ، اما واقعأ چنین کاری در زندگی های آپارتمان نشینی امروزی ، نزدیک به محال است و همین که زباله تر را که جذب زمین می شود ، جدا از زباله های خشک قرار دهیم ، کمک بسیار بزرگی به صنعت بازیافت کرده ایم . اما زباله خشک ، شامل انواع قوطی کنسروها و ظرف های فلزی ، پلاستیکی ، کاغذ و مقواست که همه این مواد در صورت تفکیک شدن از زباله خشک می تواند دوباره جذب صنعت شود .

در موشن گرافیک این نوشتار به اهمیت حفاظت از محیط زیست با تفکیک پسماندهای تر و خشک بیشتر پی می بریم. لطفاً همراه ما باشید.

گردآوری‌شده توسط پایگاه دانستنی آنلاین

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات: 0 / 5. تعداد امتیازات: 0

به این خبر امتیاز دهید

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=14462

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi