3

حرکت رو به رشد برند جهاني کيا موتورز

  • کد خبر : 17897
  • 11 اکتبر 2017 - 8:55
حرکت رو به رشد برند جهاني کيا موتورز

بر اساس گزارش جهاني Interbrain’s 2017، کيا موتورز به عنوان يکي از بزرگ ترين برندهاي ارزشمند دنيا است. طي آخرين تحقيقات منتشر شده ارزش نام تجاري کيا و حرکت رو به رشد برند جهاني کيا موتورزدر 12 ماه گذشته 6 درصد افزايش يافته و به 6.68 ميليارد دلار رسيده است.

بر اساس گزارش جهاني Interbrain’s 2017، کيا موتورز به عنوان يکي از بزرگ ترين برندهاي ارزشمند دنيا است. طي آخرين تحقيقات منتشر شده ارزش نام تجاري کيا و حرکت رو به رشد برند جهاني کيا موتورزدر 12 ماه گذشته 6 درصد افزايش يافته و به 6.68 ميليارد دلار رسيده است.

مایک روچا، مدیر کل ارزیابی نام تجاری در اینتربرند، بيان کرد، تلاش های کیا برای تکامل و معرفي خود در جهت رشد پایدار در ارزش برند آن بسیار حیاتی بوده است.

معرفي کيا استينگر به عنوان خودرو سواري هيجان انگيز و اسپورت، افتتاح Beat 360، به عنوان تجربه مرکز تجاري خاص برند جديد در مرکز سئول، نشان از آينده اي روشن براي اين شرکت را رقم مي زند.

در سال دوم، کيا 69مين نام تجاري به عنوان با ارزش ترين برند در جهان ناميده شده است. آخرين ارزيابي آن نشان دهنده افزايش 645 درصدي ارزش نام تجاري کيا از سال 2007 تا به امروز است.

با توجه به جايگاه يازدهم كيا در رده بندي معتبرترين برندهاي خودرويي، برند كيا موتورز بالاتر از برندهاي معروف لوازم خانگي و همچنين بسياري از برندهاي لوكس خودرويي قرار گرفته است.

چارلز سو، معاون ارشد بخش بازاریابی شرکت کيا موتورز، بيان کرد: “این افزایش قابل توجه  در ارزش برند کيا، بازتابی واضح از تعهد مداوم کيا به مشتریان ما است.” این نتیجه انگيزه ما را براي ادامه مأموريتمان در جهت تبديل شدن به مطلوب ترين برند تجاري خودرو در نگاه مصرف کنندگان افزايش مي دهد.

رشد پايدار ارزش برند کيا در اثر تلاش هاي گسترده براي ارتباط رواني و احساسي بين محصولات کيا و مشتريان آن در هر بازار خودرويي بوده است.

در حال حاضر، در بخش کيفيت و اطمينان خودرو، شرکت کيا موتورز، رتبه اول را در مطالعه کيفيت ابتدايي خودروها توسط جي.دي پاور براي دومين سال پياپي بدست آورده است.

پيش از ديگر توليد کنندگان خودرو در جهت کيفيت، شرکت کيا موتورز بالاترين رتبه برند را در مطالعات قابليت اطمينان خودرويي جي.دي پاور در بريتانيا و آلمان  در سال 2017 بدست آورده است.

با چنين حرکتي، اخيراً شرکت کيا موتورز اولين خودرو اسپورت سواري خود را معرفي کرد. استينگر و کراس اوور هيبريدي Niro، که براي افزايش مطلوبيت و پويايي نام تجاري کيا طراحي شده اند، نمايش يک تصوير مدرن و رو به جلو است. جديدترين محصولات کيا حاکي از آن است که اين محصولات در جهت تلاش هاي اين شرکت براي آماده سازي رانندگان براي رانندگي در آينده با پيشرانه هاي نيروي برق، فن آوري هاي نوآورانه، کيفيت و طراحي برتر توليد شده است.

استفاده از تكنولوژي هاي ديجيتال اصلي ترين روش كيا براي ارتباط با مشتريان در تمام بازارها در سرتاسر دنيا است. در كره جنوبي، كيا براي رونمايي مدل استينگر برنامه مفصلي در نظر گرفته بود كه شامل رونمايي از خودرو در حضور مشتريان بوده است. در آمريكا، كيا با ارائه برنامه niro bot در Facebook يك پيام رسان آنلاين را در اختيار مشتريان قرار داد تا سؤالات خود را به صورت چت آنلاين در خصوص خودروي Niro بپرسند. همچنين در چين، كيا با راه اندازي سرويسKia surprising lab  در YouTube جديدترين تكنولوژي ها در خودروي اپتيما را نمايش داده است. تمامي اين موارد نمايانگر تلاش كيا موتورز در استفاده از تكنولوژي هاي جديد و ارتباط مؤثر با مشتريان خود مي باشد.

با توجه به افزايش تنوع توليد در برنامه آتي توليدي كيا موتورز و اسپانسرينگ رخداد هاي ورزشي مهم قدرت اين برند رو به افزايش است.

اسپانسرينگ رخدادهايي نظير مسابقات FIFA, UEFA, NBA, LPGA و مسابقات اوپن تنيس استراليا باعث تقويت حضور كيا در نزد مشتريان جوان شده است.

منبع: اطلس خودرو

گردآوری‌شده توسط پایگاه دانستنی آنلاین

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=17897

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi