2

حاشیه های فراوان در اولین فروش محصولات فولکس واگن در ایران

  • کد خبر : 22098
  • 23 دی 1396 - 10:34
حاشیه های فراوان در اولین فروش محصولات فولکس واگن در ایران

حاشیه های فراوان در اولین فروش محصولات فولکس واگن در ایران

شرکت ماموت خودرو نماینده رسمی واردات و فروش محصولات فولکس واگن در ایران بعد از بازگشایی مجدد سامانه ثبت سفارش خودرو که به تازگی صورت گرفت اقدام به فروش نقدی محصولات فولکس واگن که شامل خودروهای پاسات و تیگوان با مدل 2018 می باشد نمود .این طرح فروش حاشیه ها و مسایل مختلفی به همراه داشت که در ادامه به بررسی و توضیح این موارد خواهیم پرداخت .

 حاشیه های فراوان در اولین فروش محصولات فولکس واگن در ایران به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین به نقل از car.ir، طبق وعده قبلی که مدیران این شرکت داده بودند مبنی بر اینکه قیمت محصولاتشون در ایران کمتر از 300 میلیون تومان خواهد بود ، به قول خود عمل کرده و پاسات را با قیمت 275 میلیون تومان و تیگوان را با قیمت 289 میلیون تومان در اولین مرحله فروش اعلام و به فروش رساندند . ولی در این بین مسایلی پیش آمد که می بایستی مورد توجه قرار گیرد .

شرکت اقدام به اعلام شرایط فروش دو محصول خود به صورت غیر رسمی و درج آگهی در سایتها و خبرگزاریهایی که اختصاص به خودرو و محصولات وابسته به خودرو را دارند نمود . با این تفاوت که این اقدام در تاریخ 96/10/17 صورت گرفت و علاقه مندان به خرید دعوت می شدند به سایت رسمی شرکت ماموت خودرو (https://www.volkswagen.ir) برای کسب آگاهی بیشتر از شرایط فروش و زمان شروع آن ،ولی در کمال تعجب شاهد بودیم که در این سایت هیچ بخشنامه فروشی وجود نداشت و هیچ اشاره ای هم در سایت رسمی شرکت به زمان فروش و شرایط فروش محصولات فوکلس واگن نشده بود . با مراجعه به نمایندگی مرکزی فروش شرکت ماموت خودرو در خیابان میرداماد در تاریخ 96/10/19 جهت خرید یک دستگاه تیگوان اقدام نمودیم ولی با کمال تعجب مواجهه شدیم با مسئول فروش نمایندگی و اظهار ایشان مبنی بر اینکه تمامی ظرفیت فروش خودروها تکمیل شده است و به هیچ وجه ظرفیت خالی وجود ندارد .در صحبتی که با ایشان داشتیم ذکر نمودند که استقبال خیلی خوبی از طرف علاقه مندان شاهد بودیم و در همان اولین روز شروع ثبت نام ظرفیت تکمیل شد .

 حاشیه های فراوان در اولین فروش محصولات فولکس واگن در ایران

این موضوع برای ما بسیار عجیب و به دور از منطق بود و بااعلام اینکه شرکت ماموت خودرو هنوز اعلامیه فروش را در سایت رسمی و کانال تلگرام خود به عنوان درگاه های رسمی اطلاع رسانی شرایط فروش بصورت رسمی درج ننموده است چطور ظرفیت تکمیل شده است و چه کسانی در این بین موفق به خرید این خودروها که ازقیمت نسبتا بالایی هم برخوردار هستند، شده اند ؟

امروز مورخ 96/10/19 با مراجعه مجدد به سایت رسمی شرکت مشاهده کردیم که بخش فروش محصولات فولکس واگن در این سایت به تازگی اضافه شده است و شرایط فروش دو خودروی فوق ذکر شده است ولی به هیچ عنوان اشاره ای به زمان شروع و همچنین به تکمیل ظرفیت فروش نشده است .

وقتی این مسایل را در کنار هم قرار می دهیم می توان نتایجی را گرفت که به نظر منطقی می رسند و شامل این موارد می شوند :

شرکت برای عمل کردن به وعده های قبلی خود مبنی بر فروش محصولات شان با قیمتی کمتر از 300 میلیون تومان و کسب وجه عمومی اقدام به فروش در این مرحله با ظرفیت بسیار محدود نموده است. با توجه به این موضوع که در حال حاضر پاسات و تیگوان به عنوان خودورهایی آلمانی و با کیفیت بالا در این رنج قیمت هیچ رقیب دیگری در بازار ندارند با اقبال عمومی بسیار بالایی مواجه می شوند و قیمت این خودروها به دلیل عرضه محدود و متقاضی بیشتر از عرضه به شدت بالا خواهد رفت و به زودی شاهد خواهیم بود که این خودورها در بازار قیمتی بسیار متفاوت از نمایندگی خواهند داشت .

این موضوع باعث می شود که نمایندگی نیز با توجه به جو و کشش بازار در مراحل بعدی فروش، قیمت های خود را افزایش داده و با استفاده از این فرصت بتواند توجیهی منطقی برای فروش با قیمت های بالاتر به دست آورد و وجه خود را نیز در بین متقاضیان حفظ نماید.

این موضوعات باعث می شود که اعتماد عمومی در بین علاقه مندان به این خودروها و این شرکت کم شود و شاهد باشیم که متقاضیان واقعی مجبور به پرداخت مبالغ بیشتری از قیمت واقعی خودرو بشوند و در این بین فقط تعدادی افراد خاص و محدود سود سرشاری را بدست آورند. امید است که شرکت ماموت خودرو با تغییر در بعضی از سیاست های خود جلوی سواستفاده تعدادی محدود را گرفته و با اکرام مشتریان واقعی خود رضایت مردم و مخاطبان را به دست‌آورد.

منبع: car.ir

پایگاه خبری دانستنی آنلاین

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات: 0 / 5. تعداد امتیازات: 0

به این خبر امتیاز دهید

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=22098

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi