2

جدیدترین اخبار از کشتی نفتکش سانچی

  • کد خبر : 22092
  • 23 دی 1396 - 9:52
جدیدترین اخبار از کشتی نفتکش سانچی

جدیدترین اخبار از کشتی نفتکش سانچی

معاون امور دریایی سازمان بنادر گفت: پیکر دو تن از 32 خدمه نفتکش در زیر پل فرماندهی پیدا شد که به بندر شانگهای منتقل می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، هادی‌ حق‌شناس معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی در گفتگو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه چهار ستون چینی امروز وارد کشتی شدند، گفت: متأسفانه پیکر دو تن از 32 خدمه نفتکش در زیر پل فرماندهی پیدا شد که به بندر شانگهای منتقل می‌شود.

وی در ادامه افزود: تیم تجسس همزمان از طریق یدک‌کش که در بندر شانگهای وجود دارد به محل حادثه اعزام شده است.

حق‌شناس تصریح کرد: متأسفانه درجه حرارت در نفتکش فوق‌العاده بالاست و تیم تجسس قبلی به دلیل انتشار گازهای سمی بیش از نیم ساعت نتوانستند در نفتکش باقی بمانند، امیدوارم تیم تجسس جدید بتواند اطلاعات جدیدتری پیدا کند.

معاون امور دریایی سازمان بنادر گفت: همزمان یدک‌کش‌‌‌ها در حال سرد کردن نفت‌کش و کاهش حرارت آن هستند، تکاوران و تیم تجسس وارد نفتکش خواهد شد.

بر اساس این گزارش شب گذشته علی ربیعی وزیر کار و تعاون و محمد راستاد رئیس سازمان بنادر به همراه کمیته بررسی این سانحه به کشور چین اعزام شدند تا بتوانند هرچه سریع‌تر روند اطفای حریق و پیدا کردن مفقود شدگان را تسریع ببخشند.

نفتکش سانچی شب گذشته بر اثر وزش باد و وضعیت بد آب و هوایی وارد مرز کشور ژاپن شد و چندین تیم اطفای حریق از کشورهای کره جنوبی گارد ساحلی ژاپن و گارد ساحلی چین همزمان مشغول اطفای حریق هستند، اما به دلیل انفجارهای پی در پی در این نفتکش سرعت عملیات کند می‌شود.

گفتنی است، کشتی نفتکش سانچی هفته گذشته با 150 هزار میعانات گازی با کشتی باری که دارای محموله گندم بود برخورد می کند و دچار آتش سوزی می‌شود، متأسفانه به دلیل وضعیت بد آب و هوایی و وجود انفجارهای پی در پی هنوز موفق به اطفای کامل حریق نشده‌اند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

پایگاه خبری دانستنی آنلاین

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات: 0 / 5. تعداد امتیازات: 0

به این خبر امتیاز دهید

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=22092

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi