1

تولید برق با استفاده از جاده های خورشیدی+ویدئو

  • کد خبر : 10490
  • 31 دسامبر 2016 - 15:31
تولید برق با استفاده از جاده های خورشیدی+ویدئو

با توجه به نیاز جمعیت بیش از هفت میلیاردی زمین برای انجام کارهای روزمره به برق است که دانشمندان جهت به دست آوردن هرچه بیشتر انرژی پاک از جمله تولید برق بدون افزایش آلودگی هوا به هر ترفندی دست می زنند. از جمله این ترفند ها، تولید برق با استفاده از جاده های خورشیدی است که نمونه ای از این فعالیت را در ویدئوی زیر مشاهده می کنید

#تولید_برق #جاده_های_خورشیدی #بیشتر_بدانیم #دانستنی

زندگی دردنیای مدرن امروز بدون انرژی و برق تقریباً اگر غیر ممکن نباشد بسیار دشوار خواهد بود. جمعیت بیش از هفت میلیاردی زمین برای انجام کارهای روزمره به برقی نیاز دارد که تولید آن موجب افزایش آلودگی هوا و گرمایش زمین می شود.

 این روزها فقط روشنایی خانه ها دغدغه نیست و همانطور که توجهات علاوه بر وسایل الکترونیکی همراه رایج مانند تلفن هوشمند و دیگر وسایل مانند عینک گوگل و ساعت های هوشمند جلب می شود، چگونگی تأمین برق مورد نیاز این تجهیزات در یک وضعیت باثبات و قابل اعتماد، یکی از مهم ترین مسایل پیش روی توسعه دهندگان این فناوری هاست.

به این دلایل است که دانشمندان جهت به دست آوردن هرچه بیشتر انرژی پاک از جمله تولید برق بدون افزایش آلودگی هوا به هر ترفندی دست می زنند. از جمله این ترفند ها، تولید برق با استفاده از جاده های خورشیدی است که نمونه ای از این فعالیت را در ویدئوی زیر مشاهده می کنید.

تولید برق با استفاده از جاده های خورشیدی در فرانسه

آپارات

گردآوری شده توسط پایگاه دانستنی آنلاین

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=10490

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi