2

تور خالی ایران در صید گردشگران همسایه

  • کد خبر : 26469
  • 23 آوریل 2018 - 14:42
تور خالی ایران در صید گردشگران همسایه

? ۵ کشوری که در صدر فهرست گردشگر‌فرست‌ترین‌ها به ایران قرار گرفته‌اند، همگی در همسایگی ایران جای دارند. در سال ۹۵، تعداد گردشگران خارجی که به ایران سفر کرده بودند با ریزشی نزدیک به ۳۰۰ هزار نفر نسبت به سال ۹۴، به میزان ۴ میلیون و ۹۰۱ هزار و ۸۳ نفر بوده است. از این […]

? ۵ کشوری که در صدر فهرست گردشگر‌فرست‌ترین‌ها به ایران قرار گرفته‌اند، همگی در همسایگی ایران جای دارند. در سال ۹۵، تعداد گردشگران خارجی که به ایران سفر کرده بودند با ریزشی نزدیک به ۳۰۰ هزار نفر نسبت به سال ۹۴، به میزان ۴ میلیون و ۹۰۱ هزار و ۸۳ نفر بوده است. از این حجم، بیشترین تعداد گردشگر از عراق جذب شده است که انگیزه سفر عموم آنها را می‌توان زیارتی دانست.

? اما در مقابل و در همین سال، بیش از ۹ میلیون و ۱۹۶ هزار ایرانی به خارج از مرزهای کشور مسافرت داشتند که از این تعداد، حدود ۴ میلیون و ۲۲۹ هزار نفر و عموما با انگیزه‌های زیارتی به کشور عراق سفر کردند.

? شاید الگو گرفتن از تجربه کشورهای موفق جهان و اختصاص یک اداره کل حرفه‌ای و فعال در این سازمان به منظور بازاریابی منسجم و برنامه‌ریزی شده، بتواند اثرات ملموسی در این زمینه برجای گذارد.

منبع: کانال رسمی روزنامه دنیای اقتصاد

پایگاه خبری دانستنی آنلاین

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=26469

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi