3

تقدیر از ۲۰ اثر برتر چهارمین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی

  • کد خبر : 23819
  • 30 بهمن 1396 - 12:14
تقدیر از ۲۰ اثر برتر چهارمین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی

تقدیر از ۲۰ اثر برتر چهارمین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی

مراسم اختتامیه چهارمین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی در تاریخ ۲۹ بهمن برگزار شد و از صاحبان ۱۰ پایان نامه و ۱۰ مقاله برتر ارائه شده به این همایش با اهدای جوایزی نفیس تقدیر شد.

به گزارش مقاومتی نیوز مراسم اختتامیۀ چهارمین همایش سالانۀ اقتصاد مقاومتی عصر امروز (۲۹ بهمن) در محل سالن همایش های بین المللی­‌ ابوریحان واقع در دانشگاه شهید بهشتی با حضور رحیم زارع نماینده کمیسیون اقتصادی مجلس و رئیس کمیته اقتصاد مقاومتی و حجت الاسلام محمدحسن حسین زاده بحرینی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، دکتر عیوضلو عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق علیه السلام و دکتر خاندوزی مدیرکل دفتر اقتصادی مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی برگزار گردید.

در این مراسم  از پایان ­نامه ­ها و مقالات برگزیده که در این همایش ارائه شده بودند، تقدیر شد و به هر یک از منتخبین سکه طلای بهار آزادی و کالای نفیس ایرانی اهدا گردید.

آقای سعید ایرانمنش از دانشگاه شهید باهنر کرمان با پایان نامه ای تحت عنوان «تبیین مبانی الگوی پیشرفت اقتصاد کوثری جهت پیاده سازی در قالب اقتصاد مقاومتی» به عنوان یکی از سه نفر برگزیده انتخاب شد.

پایان نامه «تحلیل مقایسه ای مدل های مفهومی تاب آوری اقتصادی در عرصه اجتماعی و ارائه یک مدل براساس اندیشه های مقام معظم رهبری» یکی دیگر از پایان نامه های برتر معرفی شد و آقای یاسر سلیمانی از دانشگاه امام صادق به عنوان نویسنده این پایان نامه مورد تقدیر قرار گرفت.

خانم سیده زهرا حسینی از دانشگاه خوارزمی نیز به عنوان یکی دیگر از برگزیدگان همایش با پایان نامه ای با عنوان «استخراج شاخص های استقلال اقتصادی با رویکرد اقتصاد مقاومتی در ایران» انتخاب شد و جایزه خود را دریافت نمود.

همچنین آقای عبدالعظیم ملایی با مقاله ای با عنوان «فرصت ها و تهدیدهای استفاده از فناوری های جدید در حوزه بانکداری بین المللی به منظور رفع مشکلات ارزی تولید کننندگان» به عنوان یکی از برگزیدگان بخش مقالات انتخاب شد.

مقاله «امکان سنجی استفاده از منابع بانک مرکزی در راستای اقتصادی کشور» یکی دیگر از مقالات برتر معرفی شد و از آقای سیدمهدی بنی طبا به عنوان نویسنده این مقاله مورد تقدیر قرار گرفت.

آقای حسین دورودیان نیز به عنوان یکی دیگر از برگزیدگان همایش با مقاله ای با عنوان «تبیین راهبرد هدایت خلق پول به مثابه مهمترین گام عملی در تحقق اقتصاد مقاومتی» انتخاب شد و جایزه خود را دریافت نمود.

همچنین در این مراسم از صاحبان ۷ پایان نامه و ۷ مقاله دیگر ارائه شده به همایش با اهدای جوایزی تقدیر شد.

منبع: مقاومتی نیوز

پایگاه خبری دانستنی آنلاین

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات: 0 / 5. تعداد امتیازات: 0

به این خبر امتیاز دهید

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=23819

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi