3

تصویب ساخت ۱۵ مدرسه جدید در شهرستان شهریار

  • کد خبر : 29091
  • 01 جولای 2018 - 11:43
تصویب ساخت ۱۵ مدرسه جدید در شهرستان شهریار

تصویب ساخت ۱۵ مدرسه جدید در شهرستان شهریار

فرماندار شهرستان شهریار در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان شهریار از تصویب ساخت ۱۵ مدرسه جدید در سطح شهرستان شهریار خبر داد.

جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان شهریار به ریاست مهندس طاهری فرماندار شهرستان شهریار با حضور اعضای این شورا در آموزشگاه پیامبر اعظم(ص) شهرک وائین برگزار شد.
فرماندار شهریار با اشاره بر اینکه کار در آموزش و پرورش باید از لحاظ کیفی افزایش داشته باشد گفت: مطالعات انجام شده در این راستا و بررسی های صورت گرفته باید هر چه سریعتر توسط مسئولین آموزش و پرورش جمع بندی و برای بررسی آن اقدام شود و کارها تقسیم بندی و تفکیک وظایف صورت بگیرد تا تمام بار بر دوش یک مجموعه نباشد و از کیفیت کار کم نکند.
طاهری افزایش مهاجرت به استان تهران و شهرستان های استان تهران و نیز رشد دانش آموزان را در این منطقه از عوامل مهم لزوم توجه به ساخت مدارس جدید عنوان کرد و ادامه داد: تاکنون درخصوص لزوم ساخت حدود ۱۵ مدرسه در مناطق مختلف شهرستان شهریار بررسی لازم صورت گرفته و مصوبات مربوطه به تصویب رسیده است که برای اجرایی شدن و تخصیص بودجه و تامین اعتبار از محل ارزش افزوده هیچ مشکلی وجود ندارد و باید هر چه سریع تر مصوبات جلسات گذشته اجرایی شود.

منبع: نگین نیوز

پایگاه خبری دانستنی آنلاین

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=29091

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi