1

تجهیز بزرگراه های تهران به سامانه ثبت تخلف جناغی‌ها

  • کد خبر : 15557
  • 19 جولای 2017 - 9:53
تجهیز بزرگراه های تهران به سامانه ثبت تخلف جناغی‌ها

مدیرعامل شرکت کنترل ترافیک تهران گفت: به منظور افزایش ایمنی و نظم تردد، بزرگراه های تهران به سامانه ثبت تخلف جناغی‌ها مجهز می شوند. جناغی‌های (خروجی) بزرگراهی رمپ های خروجی و ورودی بزرگراهی هستند که از مسیر اصلی جدا شده و رانندگان را به بزرگراه های متقاطع هدایت می کنند

مدیرعامل شرکت کنترل ترافیک تهران گفت: به منظور افزایش ایمنی و نظم تردد، تجهیز بزرگراه های تهران به سامانه ثبت تخلف جناغی‌ها صورت می گیرد.

مهندس وزیری افزود: جناغی‌های (خروجی) بزرگراهی به قسمت هایی از بزرگراه ها اطلاق می شوند که رمپ های خروجی و ورودی بزرگراهی از مسیر اصلی جدا شده و رانندگان را به بزرگراه های متقاطع هدایت می کند. تعرض به این محدوده که معمولاً از هاشور قرمز و خطوط ممتد جهت نمایش آن ها استفاده می شود، ممنوع است.

تجهیز بزرگراه های تهران به سامانه ثبت تخلف جناغی‌ها

وی تصریح کرد: در ثبت تخلف ترددهای غیر مجاز، در محل جناغی های بزرگراه با قرار دادن دوربین های هوشمند ترافیکی و شناسایی خودروهایی که خارج از صف در محل جناغی بزرگراه، وارد مسیر می شوند، کاهش تراکم ترافیک در آن منطقه و در نتیجه در بزرگراه را خواهیم داشت.

بنابراعلام شرکت کنترل ترافیک شهرداری تهران، وزیری در ادامه با اشاره به این که در ساعات اوج ترافیک تردد غیر مجاز از روی این محدوده سبب پس زدگی ترافیک در بالادست مسیر اصلی می گردد، افزود: شرکت کنترل ترافیک تهران درنظر دارد در راستای توسعه سامانه های هوشمند حمل و نقل، اقدام به استفاده از سامانه های پلاک خوان در این محدوده ها نماید. افزایش ایمنی و نظم تردد در محور های بزرگراهی از مزایای بکارگیری این سیستم می باشد.

 

منبع: ایسنا

گردآوری‌شده توسط پایگاه دانستنی آنلاین

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=15557

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi