3

تجلي شعار ” اهداي خون، اهداي زندگي، احياء بخشش ” در پالايشگاه نفت پارس

  • کد خبر : 16937
  • 07 شهریور 1396 - 8:58
تجلي شعار ” اهداي خون، اهداي زندگي، احياء بخشش ” در پالايشگاه نفت پارس

به گزارش روابط عمومي شركت نفت پارس، كاركنان شركت نفت پارس طي دو روز ‌مورخ 21 و 31 امرداد 1396 با حضور در ورزشگاه نفت پارس در راستای تجلي شعار ” اهداي خون، اهداي زندگي، احياء بخشش ” در پالايشگاه نفت پارس خون خود را به بيماران نيازمند اهدا كردند.

اهدا خون نمادي است ارزشمند از همدلي، احساس مسئوليت، پيوند با همنوع و از خالص­ترين نمونه­هاي نوع دوستي. در جهان امروز و در هيايوي زندگي مادي، اهدا كنندگان خون قهرماناني هستند كه بدون هيچ توقع و چشم داشتي، بخشي از وجودشان را در اختيار همنوعان خود قرار مي­دهند. اين­ها كه سخاوتمندانه سلامتي­شان را با ديگران قسمت مي­كنند، به باران رحمتي مي­مانند كه قطراتي از وجودشان بر درد و آلام بيماران نيازمند مي­بارد و اين بارش مهر، به ديگران جاني دوباره مي­بخشد.

به گزارش روابط عمومي شركت نفت پارس، كاركنان شركت نفت پارس طي دو روز ‌مورخ 21 و 31 امرداد 1396  با حضور در ورزشگاه نفت پارس در راستای تجلي شعار ” اهداي خون، اهداي زندگي، احياء بخشش ” در پالايشگاه نفت پارس خون خود را به بيماران نيازمند اهدا كردند.

با همكاري اداره انتقال خون از كاركنان نفت پارس خون‌گيري به عمل آمد. در اين حركت انسان‌دوستانه، مديران، رؤسا و كاركنان اين شركت با هدف بالا بردن روحيه ايثار و از خودگذشتگي در يك امر خداپسندانه با اهداي خون، نعمت زندگي را با ديگران قسمت كردند و زندگي نيازمندان به خون را طلوعي دوباره بخشيدند.

 گفتني است كاركنان شركت نفت پارس از اهدا‌كنندگان مستمر خون هستند كه در كنار توليد و تلاش، هر ساله در اين امر خدا پسندانه شركت مي‌كنند و همواره در خدمت رساني به هم‌نوعان خويش پيشگام هستند.

بنابراين گزارش خانم طبرسي رئيس بهداشت پالايشگاه نفت پارس در اين مورد گفتند: كاركنان پالايشگاه با حضور گرم خود در اهداء خون بيش از 70  واحد خون به بيماران نيازمند در سطح كشور كمك كردند.

باشد كه جوانان و فرزندان اين مرز و بوم گام در راه اين عزيزان نهاده و در خدمت رساني به بيماران كوشا باشند.

منبع: شركت نفت پارس

گردآوری‌شده توسط پایگاه دانستنی آنلاین

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=16937

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi