#تبلیغات_اینترنتی #برندسازی_آنلاین #بیشتر_بدانیم #دانستنی
برند سازی آنلاین یعنی بهرهبرداری تخصصی از بستر اینترنت در راستای برندسازی. بر خلاف تصور عموم، برندسازی اینترنتی علم بهرهبرداری از موتورهای جستجو و شبکههای اجتماعی نیست، چرا که اینها صرفاً ابزار هستند. برندسازی اینترنتی (که از آن به عنوان برند سازی آنلاین نیز یاد میشود) یکی از تکنیکهای مدیریت برند است که از صفحات وب گسترده به عنوان رسانهای به منظور قراردادن برند در بازار آنلاین استفاده میکند.
طراحی و بهینهسازی وب سایت، رسانه اجتماعی، بلاگها، انتشار رسانههای چاپی به صورت آنلاین و بازاریابی ویدیویی همگی روشهایی هستند که در رابطه با اهداف برند سازی آنلاین به کار گرفته میشوند.
در این نوشتار، بخشی از تصویر ویدئویی دومین کنفرانی بین اللمللی بازاریابی اینترنتی و سخنرانی کریستین هاجسون را مشاهده می کنید که در سخنرانی خود در زمینه استراتژی تبلیغات اینترنتی از جمله تبلیغات کلیکی گوگل به نکات ارزشمندی در زمینه داشتن استراتژی در تبلیغات آنلاین اشاره دارد.
گردآوری شده توسط پایگاه دانستنی آنلاین