1

تأثير بازار اندرويد بر افزايش مشتريان شركت ها

  • کد خبر : 17822
  • 07 اکتبر 2017 - 13:36
تأثير بازار اندرويد بر افزايش مشتريان شركت ها

شرکت هاي داراي اپليکيشن، هزينه هاي فراواني را روي برندسازي انجام مي دهند و اثر اين اقدامات روي تعداد مشتري است که اپليکيشن را نصب مي کنند. بنابراين عدم انتشار اپليکيشن روي يک بازار اندرويدي به معني از دست دادن مشتري و افزايش هزينه جذب هر مشتري است و این مطلب تأثير بازار اندرويد بر افزايش مشتريان شركت ها را می رساند.

ظهور فناوري هاي جديد و افزايش استارت آپ ها باعث شده اينترنت و به طور مشخص شبکه هاي اجتماعي نقش پررنگي در اقتصاد يک شرکت ايفا کند. اين موضوع باعث ميل بنگاه هاي اقتصادي به سمت استفاده از ظرفيت اپليکيشن هاي اندرويدي براي توسعه کسب وکار شده است. مدير بازاريابي مايکت (يکي از شرکت هاي فعال در زمينه بازارهاي اندرويدي) با بيان اين که اين سيستم عامل يکي از پرطرفدارترين بازارهاي اپليکيشن هاي اندرويدي است، گفت: مايکت امکان دانلود و نصب انواع اپليکيشن هاي داخلي، خارجي و پولي را براي کاربران خود فراهم کرده است. سپهر خادم بزرگ ترين چالش اين اپليکيشن ها را جذب کاربر براي آنها دانست و افزود: يکي از راهکارهاي جذب کاربر، انتشار اپليکيشن در چندين «مارکت اندرويدي» است تا بتوان جامعه بزرگ تري از کاربران اندرويدي ايراني را پوشش داد.

    خادم با اشاره به اين که اصلي ترين چالش اين کار آماده سازي نسخه براي هر بازار اندرويدي است، ادامه داد: از آنجا که مايکت و اکثر مارکت هاي اندرويدي داخلي مشابه رقيب خارجي خود (گوگل پلي) توسعه پيدا کرده اند، آماده سازي نسخه براي مايکت، مشابه «گوگل پلي» بوده و تنها کافي است تغييرات جزئي در اپليکيشن ايجاد شود. وي گفت: خطر ديده نشدن اپليکيشن هايي که تنها در يک بازار اندرويدي منتشر مي شوند، بيشتر است و در چنين شرايطي انتشار برنامه در بازارهاي اندرويدي ديگر اين فرصت را فراهم مي کند تا کاربران آن راحت تر اپليکيشن را دانلود و نصب کنند.

    خادم با بيان اين که در خارج از کشور براي سيستم عامل اندرويد بازارهاي اندرويدي ديگري غير از «گوگل پلي» وجود دارد، افزود: تحقيقات نشان مي دهد اپليکيشن هاي پرفروش، در بازارهاي اپليکيشني بيشتري حضور داشته اند. وي با بيان اينکه دانلود و نصب ارگانيک از بازارهاي اندرويدي نسبت به گذشته بسيار کمتر شده است، بيان کرد: شرکت هاي داراي اپليکيشن، هزينه هاي فراواني را روي برندسازي انجام مي دهند و اثر اين اقدامات روي تعداد مشتري است که اپليکيشن را نصب مي کنند. بنابراين عدم انتشار اپليکيشن روي يک بازار اندرويدي به معني از دست دادن مشتري و افزايش هزينه جذب هر مشتري است و این مطلب تأثير بازار اندرويد بر افزايش مشتريان شركت ها را می رساند.

منبع: دنیای اقتصاد

گردآوری‌شده توسط پایگاه دانستنی آنلاین

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=17822

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi