0

بیش از 12 هزار واحد صنفی فعال در شهرستان قدس وجود دارد

  • کد خبر : 29545
  • 08 جولای 2018 - 11:38
بیش از 12 هزار واحد صنفی فعال در شهرستان قدس وجود دارد

بیش از 12 هزار واحد صنفی فعال در شهرستان قدس وجود دارد

رئیس کمیسیون صنایع، اصناف و جذب مشارکت‌های شورای اسلامی شهر قدس:

علاوه بر حضور 1700واحد تولیدی وصنعتی ، بیش از 12 هزار واحد صنفی فعال در شهرستان قدس وجود دارد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری قدس، همزمان با فرارسیدن روز ملی اصناف همایشی تحت عنوان کارآفرینان در حمایت از کالای ایرانی با حضور شارقی مدیرکل امور بانوان استانداری تهران، امام‌جمعه، فرماندار، اعضای شورای شهر و جمعی از روسا و هیات مدیره اتحادیه‌های صنفی و بانوان کارآفرین و صنعتگران شهرستان در محل سالن بانوان برگزار شد.

در این مراسم حسین چناقچی رئیس کمیسیون صنایع، اصناف و جذب مشارکت‌های شورای اسلامی شهر قدس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام جامعه اصناف شهرستان قدس اظهار داشت: شهرستان قدس بیش از 25 شهید در عرصه اصناف دارد و امیدواریم در شرایط فعلی نیز، با تلاش‌ها و خدمات ارزشمند این قشر زحمت‌کش، در راستای کمک به رونق تولید، ایجاد اشتغال و ارتقاء فضای کسب‌وکار گام برداریم.

وی افزود: امروز در شهرستان قدس بیش از 12 هزار واحد صنفی فعال و 1700 واحد تولیدی، صنعتی، فرهنگی و اقتصادی در سطح شهرستان وجود دارد که همواره مجموعه اصناف شهرستان از بهترین اتاق اصناف استان تهران بوده است.

رئیس کمیسیون صنایع، اصناف و جذب مشارکت‌های شورای اسلامی شهر قدس با اشاره به نقش مؤثر اصناف و بازاریان در سطح جامعه اقتصادی و تولیدی کشور تصریح کرد: به فرموده امام خمینی (ره) اصناف و بازاریان همواره بازوان ستبر انقلاب بوده‌اند و امروز نیز نقش مؤثری در راستای تنظیم بازار عرضه و مصرف جامعه دارند.

چناقچی با اشاره به افتتاح مجتمع خودرویی در سطح شهرستان گفت: خوشبختانه پس از سال‌ها تعلل و مشکلات پیش رو، با تلاش‌های مجموعه شورای اسلامی و فرمانداری عملیات تتاح این محل ساخت این مجموعه رو به پایان هست و در آینده نزدیک با افتتاح این محل بسیاری از واحدهای صنف خودرویی می‌توانند در این مجموعه فعالیت نمایند.

وی ادامه داد: اختصاص یک مکان واحد و دائمی از سوی مجموعه شورای اسلامی و شهرداری در راستای استقرار نمایشگاه توانمندی‌های شهرستان نوید دیگری است که به همت شورای اسلامی مصوب شده و در حال حاضر در مراحل پایانی عملی کردن این مهم هستیم

رئیس کمیسیون صنایع، اصناف و جذب مشارکت‌های شورای اسلامی شهر قدس بابیان اینکه این کمیسیون برای اولین بار در مجموعه شورای اسلامی شهر تشکیل‌شده و از ابتدای کار تاکنون بیش از 22 جلسه هم‌اندیشی با حضور اصناف، کارآفرینان و صنعت گران شهرستان قدس در راستای رونق و پویایی هرچه بیشتر صنایع شهر تشکیل‌شده است.

چناقچی در خاتمه متذکر شد: اصناف همواره در طول تاریخ نزدیک‌ترین، مؤثرترین و همراه‌ترین با مردم بوده است و بی‌شک رونق و پویایی اصناف و صنایع شهرستان نقش مؤثری در ارتقای شاخص‌های اقتصادی و اشتغال و قدرت خرید مردم دارد.

لازم به ذکر است در خاتمه از جمعی کارآفرینان برتر و روسای اتحادیه‌های صنفی شهرستان قدس تجلیل به عمل آمد.

پایگاه خبری دانستنی آنلاین

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=29545

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi