1

بزرگترین گردهمایی مدیران و مسئولان کشوری و لشکری در چهارمین همایش ملی مدیریت جهادی

  • کد خبر : 21465
  • 03 ژانویه 2018 - 9:38
بزرگترین گردهمایی مدیران و مسئولان کشوری و لشکری در چهارمین همایش ملی مدیریت جهادی

بزرگترین گردهمایی مدیران و مسئولان کشوری و لشکری در چهارمین همایش ملی مدیریت جهادی

پیرو دستورات و منویات مقام معظم رهبری در خصوص بکارگیری مدیریت جهادی به عنوان یک راهبرد برای پیشرفت کشور در تمام عرصه های ملی و بین المللی، انجمن مدیریت جهادی کشور چهارمین همایش ملی مدیریت جهادی را با شعار مدیریت جهادی لازمه تحقق اقتصاد مقاومتی و پیشرفت کشور، در روز دوشنبه مورخ 25 دی ماه 1396 و در محل مرکز همایش های بین المللی صداوسیما برگزار می نماید.

جناب آقای دکترکاوه پزشک دبیر چهارمین همایش ملی مدیریت جهادی در خصوص تشکیل انجمن مدیریت جهادی کشور، اهداف و همچنین برگزاری همایش ملی مدیریت جهادی فرمودند: انجمن مدیریت جهادی کشور، به عنوان تشکلی ملی و مردم نهاد، با اهدافی همچون کمک به پیاده سازی منویات معظم له در شاخص های مدیریت جهادی به عنوان یک راهبرد برای پیشرفت کشور، تقویت و ترویج فرهنگ جهادی در بین مدیران خدوم کشور و همگرایی و هم افزایی سازمان های دولتی و خصوصی در جهت تحقق منافع ملی، افتخار میزبانی مدیران و مسئولان ارشد کشور در بخش های دولتی و خصوصی را در چهارمین همایش ملی مدیریت جهادی، با شعار مدیریت جهادی لازمه تحقق اقتصاد مقاومتی و پیشرفت کشور، در روز دوشنبه مورخ 25 دی ماه 1396 و در محل مرکز همایش های بین المللی صداوسیما را دارد.

ایشان در ادامه با عنایت به اهمیت موضوع و لزوم همکاری و هماهنگی کلیه سازمان ها، شرکت ها و دستگاه های مرتبط و به منظور ایجاد تعامل بیشتر سازمان ها و ارگان ها با انجمن مدیریت جهادی کشور، از کلیه مدیران و مسئولان علاقمند نسبت به حضور در این گردهمایی بزرگ مدیریتی در سطح کشور دعوت به عمل آوردند.

پزشک در پایان گفت: امیدواریم تا با عنایات الهی و تلاش مجاهدانه همه مدیران و مسئولان عزیز بتوانیم در تحقق اهداف این انجمن، موجبات رضایت حضرت باری تعالی را فراهم سازیم. ان شاء الله

منبع: انجمن مدیریت جهادی کشور

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=21465

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi