1

برند ورزشی شهرستان قدس را می توان ورزشکاران آن دانست

  • کد خبر : 29094
  • 01 جولای 2018 - 12:31
برند ورزشی شهرستان قدس را می توان ورزشکاران آن دانست

برند ورزشی شهرستان قدس را می توان ورزشکاران آن دانست

مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران گفت: برند ورزشی شهرستان قدس را می توان ورزشکاران آن دانست و در صدد هستیم این موضوع را در سایر نقاط گسترش دهیم.

در سومین جلسه شورای معاونین اداره کل ورزش و جوانان استان تهران با حضور مدیر کل و معاونان و مدیران اداره کل و رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس با محوریت رسیدگی به امور ورزش و جوانان استان، مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران با تاکید بر این مهم که ورزش می بایست در تمامی سطح استان گسترش یابد گفت: در صدد هستیم ماهانه جلساتی را برای رسیدگی و رفع مشکلات و افزایش راندمان کاری در نواحی مختلف استان تهران برگزار کنیم.
گل محمدی ادامه داد: این نشست ها در حال حاضر در شهرستان هایی که از لحاظ جمعیت پایین تر هستند، برگزار خواهد شد و در آینده نه چندان دور موضوعات و مشکلات شهرستان ها و حوزه های پرجمعیت تهران را نیز مورد بررسی قرار می دهیم.
وی گفت: یکی از دلایل مهم ما برای برگزاری این نشست ها، محدود بودن تمام امکانات ورزشی در شهر تهران بوده و در صدد هستیم در این برنامه ها، امکانات ورزشی را برای سایر نقاط تهران فراهم کنیم.
گل محمدی با اشاره به اینکه در این نشست ها معاونین می توانند با ظرفیت و توانمندی رشته های ورزشی حوزه و شهرستان ها آشنا شوند، اظهار کرد: برند ورزشی شهرستان قدس را می توان ورزشکاران آن دانست و در صدد هستیم این موضوع را در سایر نقاط گسترش دهیم.

منبع: نگین نیوز

پایگاه خبری دانستنی آنلاین

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=29094

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi