2

با روش‌های مدرن بازار یابی و تبلیغات آشنا شویم

  • کد خبر : 3879
  • 07 می 2016 - 8:57
با روش‌های مدرن بازار یابی و تبلیغات آشنا شویم

در عصر امروز، تبلیغات دیگر به تبلیغات تلویزیونی و روزنامه ای محدود نمی‌شود. اکنون و در دنیای امروز روش‌های نوینی برای تبلیغات مورد استفاده قرار می‌گیرد که نگاهی به این روش‌های مدرن در ایجاد دیدی گسترده نسبت به این مقوله می‌تواند بسیار مفید باشد و ایده‌های کارآمدی را در ذهن فعالان این حوزه ایجاد کند.

در عصر امروز، تبلیغات دیگر به تبلیغات تلویزیونی و روزنامه ای محدود نمی‌شود. اکنون و در دنیای امروز روش‌های نوینی برای تبلیغات مورد استفاده قرار می‌گیرد که نگاهی به این روش‌های مدرن در ایجاد دیدی گسترده نسبت به این مقوله می‌تواند بسیار مفید باشد و ایده‌های کارآمدی را در ذهن فعالان این حوزه    ایجاد کند.

امروزه تبلیغات و بازاریابی بخشی ضروری از دنیای تجارت را تشکیل می‌دهد. اگر محصولی خوب یا خدماتی مفید و کارآمد در اختیار داشته باشید، باید از هنر چگونگی فروختن آن نیز برخوردار باشید. البته با این وجود هنوز هم آژانس‌هایی هستند که برای تبلیغات محصولات خود از روش‌های قدیمی و سنتی استفاده می‌کنند؛ اما از سوی دیگر بازیگران پیشروی در این بازار وجود دارند که به استفاده از روش‌های جدید و مدرن تبلیغات علاقه مند شده اند.

آژانس‌های تبلیغاتی زیادی وجود دارند که استفاده از این روش‌های مدرن را در دستور کار تبلیغاتی خود قرار داده اند و از ایده‌هایی که واقعاً جدید و مبتکرانه هستند، در تبلیغات خود استفاده می کنند. تبلیغات روزنامه‌ای و آگهی‌های تبلیغاتی ورقه‌ای دیگر کارآیی ندارند.

اشخاصی که هنوز به تبلیغات روزنامه ای، تلویزیونی یا رادیویی امیدوار هستند و گمان می کنند که این تبلیغات می‌تواند در فروش محصولات و خدمات آن ها مفید بوده، در این امر نقش مثبتی داشته باشد، باید در دوره های جدیدی که روش‌های جدید و ایده‌های جدید تبلیغات را آموزش می‌دهند، شرکت کنند. در این مقاله سعی بر این است که به طور مختصر این روش های تبلیغاتی مدرن به مخاطبان ارائه و به آن ها شناسانده شوند.

ادامه مقاله در فایلPDF

[box type=”download” align=”aligncenter” class=”” width=””]
حجم فایل : 173 کیلوبایت |  نوع فایل : PDF

[button color=”green” size=”medium” link=”https://www.danestany.com/wp-content/uploads/2016/05/با-روش‌های-مدرن-بازار-یابی-و-تبلیغات-آشنا-شویم.pdf” icon=”fa-download” target=”false”]  دانلود مقاله [/button][/box]

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=3879

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi