3

بازدید دانشجویان رشته تبلیغات و روابط عمومی از چاپخانه نقش الماس

  • کد خبر : 34078
  • 31 دسامبر 2018 - 16:34
بازدید دانشجویان رشته تبلیغات و روابط عمومی از چاپخانه نقش الماس

در برنامه بازدید دانشجویان رشته تبلیغات و روابط عمومی از چاپخانه نقش الماس، این دانشجویان درجریان فرایند فعالیت کار چاپخانه قرار گرفتند. دانشجویان مذکور در دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد ۲۶ تهران تحصیل می کنند.

به گزارش جمشیدی خبرنگار پایگاه خبری دانستنی آنلاین، در برنامه بازدید دانشجویان رشته تبلیغات و روابط عمومی از چاپخانه نقش الماس، این دانشجویان که در دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد ۲۶ تهران تحصیل می کنند، درجریان فرایند فعالیت کار چاپخانه قرار گرفتند

استاد بهرامی یار احمدی ـ مدرس درس چاپ و نشرـ همراه دانشجویان در مراحل مختلف چاپخانه و دستگاه های چاپ حاضر و به سؤالات آنان پاسخ داند و به تحلیل و ارزیابی درس چاپ و نشر و نکات نظری مطالب تدریس شده در کلاس به صورت عملی و کاربردی و مشاهده ای پرداختند.

در این بازدید سرکار خانم استاد بطحایی نیز مطالب مربوط به درس ارتباط تصویری را به صورت کاربردی توضیح دادند که مورد توجه دانشجویان قرار گرفت.

همچنین آقای حصاری مدیر فنی و تولید این چاپخانه ضمن تقدیر از اساتید و دانشجویان و خوش آمد گویی به آنان، ابتدا مطالب مختصر و مفیدی در مورد اهمیت چاپ در کشور بیان کردند و درخصوص فعالیت های این چاپخانه توضیحاتی ارائه دادند و با همراهی اساتید و دانشجویان ضمن معرفی بخش های مختلف چاپخانه به سؤالات دانشجویان پاسخ دادند.

در این گردش علمی یک روزه، دانشجویان با مراحل گردش کار چاپخانه از قبیل فعالیت های قبل از چاپ مانند تهیه و نصب یک نمونه فرم چاپ روی دستگاه چاپ و لیتوگرافی، انواع دستگاه های چاپ ( چاپ سیلک اسکرین، چاپ ملخی، چاپ برجسته، چاپ افست و …) و مراحل و فعالیت های بعد از چاپ از قبیل کنترل موارد چاپ شده ، برش ، بسته بندی و ارسال به انبار جهت تحویل به آدرس مشتری آشنا شدند.

گزارش تصویری از بازدید دانشجویان رشته تبلیغات و روابط عمومی از چاپخانه نقش الماس

لازم به یادآوری است که بازدید دانشجویان رشته تبلیغات و روابط عمومی از چاپخانه نقش الماس، در راستای اجرای روش آموزشی سازنده که یکی از روش های تدریس نوین به شمار می آید، صورت گرفت. این نوع آموزش از رویکرد‌های آموزش مبتنی بر پروژه و تکیه بر مهارت‌های یادگیری و مشارکتی استفاده می‌کند. در این روش آموزشی، دانشجویان در محیط‌های واقعی‌تر کاری مرتبط با رشته تحصیلی خود گرد می‌آیند و با حضور در گروه‌های سازنده در این فضاها روی نمونه‌سازی و بازپرداخت نمونه‌ها و اشیاء موجود کار می‌کنند. این روش آموزشی در تثبیت یادگیری دانش آموزان ودانشجویان بسیار مؤثر است.

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=34078

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi