2

ایرانگردی در پاییز رنگارنگ در کدام مناطق مناسب است؟

  • کد خبر : 33669
  • 05 دسامبر 2018 - 9:48
ایرانگردی در پاییز رنگارنگ در کدام مناطق مناسب است؟

ایرانگردی در پاییز رنگارنگ ، حال و هوای دیگری دارد.در این نوشتار به معرفی بهترین شهرها و مقاصد توریستی برای سفر در پاییز یا ایرانگردی در پاییز رنگارنگ می‌پردازیم.

ایرانگردی در پاییز رنگارنگ ، حال و هوای دیگری دارد. چهره پاییزی طبیعت در کنار خلوتی و سکوت بی‌مثال آن بهانه خوبی برای ماجراجویان علاقه‌مند به سفر، دوست‌داران طبیعت‌گردی و عکاسان است.
در ادامه مطلب به معرفی بهترین شهرها و مقاصد توریستی برای سفر در پاییز یا ایرانگردی در پاییز رنگارنگ می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

 کویر نوردی گزینه اول ایرانگردی در پاییز رنگارنگ

ایرانگردی در پاییز رنگارنگ

کویرها و شهرهای گرمسیر ایران اولین مقصد گردشگری و سفر در فصل پاییز و زمستان هستند. حدود یک‌چهارم کشور ایران را مناطق کویری تشکیل می‌دهند. این مناطق در حدفاصل میان رشته‌کوه‌های شمالی یا البرز، رشته مرکزی و کوه‌های شرقی قرارگرفته‌اند. معروف‌ترین مناطق کویری در ایران به دسته‌های، کویر مرکزی،‌ کویر کوچک،‌ کویر ریگ جن و کویر لوت تقسیم می‌شوند. مهم‌ترین کویرهای ایران دشت لوت و دشت کویر است که مساحتی بیش از ۳۶۰ هزار کیلومترمربع از خاک ایران را به خود اختصاص داده‌اند.

شهرهای جنوبی ایران برای ایرانگردی در پاییز رنگارنگ

ایرانگردی در پاییز رنگارنگ

بهترین زمان برای سفر به شهرهای جنوبی ایران که آب‌وهوای گرم و مرطوب دارند در فصل پاییز و زمستان است. سالانه گردشگران داخلی و خارجی بسیاری در پاییز و زمستان تور قشم و کیش خریداری می‌کنند؛ اما اگر اهل ماجراجویی و تجربه‌های جدید در سفر هستید، می‌توانید از روستاها و شهرهای مختلف کرمان، یزد، زاهدان، بندرعباس، قسمت‌های جنوبی اصفهان و شیراز دیدن کنید.

۱۱ مکان مناسب برای تور ایرانگردی در پاییز رنگارنگ – جنوب و مرکز ایران:

ایرانگردی در پاییز رنگارنگ

۱٫ میبد یزد
۲٫ جزیره هنگام، هرمز
۳٫ جندق
۴٫ کویر ورزنه
۵٫ کویر مرنجاب
۶٫ کویر خارتوران یا افریقای ایران
۷٫ نایبند؛ طبس
۸٫ کویر ابوزیدآباد
۹٫ دریاچه نمک
۱۰٫ قلعه الموت
۱۱٫ روستای قلات شیراز

تور شمال برای ایرانگردی در پاییز رنگارنگ

ایرانگردی در پاییز رنگارنگ

شهرهای شمالی ایران به‌خصوص استان مازندران هنوز خستگی میزبانی سفرهای نوروزی و سفرهای تابستانی را از تن به‌در نکرده‌اند که باید لباس نارنجی برتن کرده و آماده استقبال از گردشگران شوند.
طبیعت بکر شمال ایران و وجود پوشش گیاهی سوژه عکاسان و طبیعت گردان هستند. اگرچه شهرهای جنوبی ایران مقصد اول سفرهای داخلی و خارجی در فصول سرد پاییز و زمستان‌اند، اما از درختان رنگارنگ و تجربه خیس شدن زیر باران در کنار دریا نباید گذشت.

منبع: فاینداتور 

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=33669

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi