2

افزایش تعداد غایبان استقلال مقابل العین

  • کد خبر : 24572
  • 20 اسفند 1396 - 10:45
افزایش تعداد غایبان استقلال مقابل العین

افزایش تعداد غایبان استقلال مقابل العین

آبی پوشان در حالی برای دیدار مقابل العین آماده می‌شوند که شفر برای این دیدار حساس تعدادی از بازیکنان تاثیرگذارش را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد.

به گزارش دانستنی آنلاین به نقل از مهر، تیم فوتبال استقلال تهران از هفته چهارم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا میزبان العین امارات است و این نخستین بازی آبی پوشان در این فصل از مسابقات آسیایی است که در تهران انجام می‌شود. شفر در حالی تیمش را برای این بازی آماده می‌کند که تعدادی از بازیکنان تاثیرگذارش را به دلیل آسیب دیدگی در اختیار ندارد.

در حالی که مهدی قائدی به دلیل سانحه رانندگی و لئوناردو پادوانی به دلیل آسیب دیدگی شدید از ناحیه گردن فصل را به طور کامل از دست دادند، بهنام برزای هم به دلیل پارگی کشاله از غایبان قطعی تیم شفر مقابل العین است.  سید مجید حسینی مدافع ملی پوش آبی پوشان هم در بازی رفت دو تیم از ناحیه کف پا دچار آسیب دیدگی شد تا یکی از مهمترین غایبان استقلال در این بازی حساس باشد. به این جمع محسن کریمی را هم اضافه کنید که از ناحیه رباط صلیبی دچار آسیب دیدگی شده تا به جمع مصدومان استقلال بپیوندد.

به این ترتیب شفر مثل همیشه دستش برای انتخاب هجده بازیکن تیمش برای این دیدار باز نیست و باید با احتیاط بیشتری تصمیماتش را در خصوص این بازی حساس اتخاذ کند.

دیدار دو تیم استقلال و العین از هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۹ روز دوشنبه ۲۱ اسفند در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری مهر

پایگاه خبری دانستنی آنلاین

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات: 0 / 5. تعداد امتیازات: 0

به این خبر امتیاز دهید

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=24572

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi