1

استقرار ۵ روز متوالی اتوبوس دیابت در محدوده منطقه ۲۲

  • کد خبر : 17314
  • 22 شهریور 1396 - 8:30
استقرار ۵ روز متوالی اتوبوس دیابت در محدوده منطقه ۲۲

با استقرار ۵ روز متوالی اتوبوس دیابت در محدوده شمال غرب تهران، اندازه گیری قند و فشار خون شهروندان بصورت رایگان انجام می شود. این اقدام که در راستای تکمیل اقدامات اداره سلامت منطقه و ارتقای سطح سلامت جسمی شهروندان، صورت گرفته است، با استقبال شهروندان مواجه شده است.

 با استقرار ۵ روز متوالی اتوبوس دیابت در محدوده منطقه ۲۲ ، اندازه گیری قند و فشار خون شهروندان بصورت رایگان انجام می شود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، فروتن معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه در این خصوص گفت: با هماهنگی های صورت گرفته توسط اداره سلامت منطقه، اتوبوس دیابت با هدف ارائه خدماتی همچون اندازه گیری قند و فشار خون، مشاوره پزشکی، مشاوره تغذیه، تست بی ام آی، و … از ۱۹ تا ۲۲ شهریور ماه میزبان شهروندان و اعضای کانون پیش گیری از دیابت منطقه خواهد بود. این اقدام که در راستای تکمیل اقدامات اداره سلامت منطقه در دهه ولایت و ارتقای سطح سلامت جسمی شهروندان، صورت گرفته است، با استقبال شهروندان مواجه شده است.

 فروتن با بیان این که طی مدت استقرار این اتوبوس در منطقه روزانه ۱۰۰ نفر بصورت میانگین برای اندازه گیری قند و فشار خون خود به آن مراجعه کرده اند، افزود: با توجه به این که معضل دیابت هر روز پیچیده تر می شود و بیماران مبتلا به دیابت و افرادی که آمادگی ابتلا به این بیماری را دارند افزایش می یابد، از این رو اداره سلامت با هدف آموزش همگانی، اطلاع رسانی و افزایش آگاهی شهروندان در خصوص بیماری دیابت و عوارض آن (با اولویت پیشگیری)، آموزش افراد دیابتی و خانواده آنان جهت حفظ و ارتقاء سطح سلامت و کیفیت زندگی مبتلایان به دیابت و … اتوبوس دیابت را در منطقه ۲۲ برپا نموده و شهروندان می توانند از تاریخ ۱۹ تا ۲۲ شهریور ماه به اتوبوس دیابت جنب سرای محله سرو آزاد در ساعات ۹ تا ۱۲:۳۰ و ۱۳:۳۰ تا ۱۶ مراجعه نمایند.

منبع: شهرداری منطقه ۲۲

گردآوری‌شده توسط پایگاه دانستنی آنلاین

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات: 0 / 5. تعداد امتیازات: 0

به این خبر امتیاز دهید

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=17314

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi