2

آیا با انواع تخفیف های درج آگهی در نشریات آشنا هستید؟

  • کد خبر : 8422
  • 06 اکتبر 2016 - 10:55
آیا با انواع تخفیف های درج آگهی در نشریات آشنا هستید؟

برخی امکانات و تسهیلات و تخفیف های درج آگهی به صورت مستمر در اختیار مشاوران مطبوعاتی قرار می گیرد و مشاوران در طراحی ، بودجه بندی و برنامه ریزی تبلیغاتی، این تسهیلات را در نظر گرفته و بودجه رسانه ای خود را بر اساس این تسهیلات و نهایت منافع مشتریان را مد نظر قرار می دهند.

#تخفیف_درج_آگهی #نشریات #بیشتر_بدانیم #دانستنی

یک بسته آگهی مناسب باید به شکلی آماده شود که با در نظر گرفتن مسائل فنی و تأثیر گذاری تبلیغاتی و جایگاه سازی پیام آگهی بتواند با بودجه مناسب بسته تبلیغاتی را در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

رسانه ها، در عین حال جهت تشویق مشتریان برنامه هایی دارند که ضمن حفظ جایگاه رسانه، مشتریان را به اختصاص بودجه برای درج آگهی خود در آن رسانه ترغیب می نمایند.

اطلاع از قوانین و بخشنامه های جاری هر روزنامه و یا نشریه در تخصص مشاوران مطبوعاتی است، لذا با انتخاب مشاور کاردان و حرفه ای می توانید در عین انتخاب روزنامه و نشریه مناسب جهت چاپ آگهی، از تخفیف ها و تسهیلات ویژه آن نشریه نیز بهره مند شوید. به عنوان مثال کلیه آگهی های ارگان های دولتی  و سازمان ها در تمامی رسانه های مکتوب شامل تخفیف ۱۰%  به بالا هستند و آگهی های برگزاری مجامع شرکت ها در برخی روزنامه  ها دارای تخفیف می باشند که با اطلاع از این مطالب  امکان تقلیل بودجه تبلیغاتی شرکت خود را فراهم خواهید نمود.

این امکانات و تسهیلات و تخفیف های درج آگهی به صورت مستمر در اختیار مشاوران مطبوعاتی قرار می گیرد و مشاوران در طراحی ، بودجه بندی و  برنامه ریزی تبلیغاتی، این تسهیلات را در نظر گرفته و  بودجه رسانه ای خود را بر اساس این تسهیلات و نهایت منافع مشتریان را مد نظر قرار می دهند.

این تسهیلات و تخفیف های درج آگهی در مناسبت های مختلف مثل سالروز انتشار رسانه ها و یا بسته های تشویقی و ترکیب بخشنامه ها و دستورالعمل های رسانه ها اعطا می گردد.

تخفیف های درج آگهی موضوعی، یکی دیگر از امکاناتی است که مشاوران با برنامه ریزی تبلیغاتی امکان استفاده از آن را در اختیار مشتریان قرار می دهند.

مطالب یاد شده بخشی از مواردی است که به مشاوران و برنامه ریزان مطبوعاتی و کارگزاران آگهی این امکان را می دهد که با بودجه اعلامی توسط مشتری، جهت تقسیم بندی  بودجه به هر روزنامه، بهتر برنامه ریزی نمایند.

طبقه بندی کلی تخفیف های درج آگهی در روزنامه ها و نشریات به شکل زیر می باشد:

۱) تخفیف های موضوعی : در این نوع تخفیف ها با توجه به موضوع آگهی، تخفیف در نظر گرفته می شود به عنوان مثال؛ بانک ها و بیمه ها، مؤسسات و ارگان های دولتی، مؤسسات خیریه، ناشرین کتاب و روزنامه، آموزشگاه ها و دانشگاه ها، برگزاری سمینارهای علمی و ترحیم و تسلیت و… از تخفیف مجزایی در هر روزنامه و یا نشریه ای برخوردار هستند.

۲) تخفیف های اعلام بودجه: در صورتی که مشتریان بودجه برآورد شده توسط مشاوران و کارگزاران را به تأیید رسانده و به روزنامه اعلام نمایند، تخفیف های قابل  توجهی از صاحبان رسانه دریافت می کنند که این شیوه یکی از روش های موفق تقلیل بودجه مطبوعاتی و تبلیغاتی می باشد.

۳) تخفیف های تعدد نوبت: با توجه به تعداد نوبت چاپ و اندازه آگهی در هر روزنامه ای تخفیف خاصی درنظر گرفته شده است.

در زمان های مختلف و در مناسبت های خاص و یا قراردادهای ویژه، تخفیف های درج آگهی دیگری توسط روزنامه ها ارائه می گردد که از طریق مشاورین به اطلاع مشتریان می رسد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مطالب فوق، به سایت www.44195000.com   مراجعه نمایید.

سید رضا جمشیدی ( Seyed Reza Jamshidi )

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=8422

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi