1

فرهنگ‌سازی اصلاح الگوی مصرف / آشنایی با سیستم ترمز خودرو

  • کد خبر : 33303
  • 01 آذر 1397 - 13:14
فرهنگ‌سازی اصلاح الگوی مصرف / آشنایی با سیستم ترمز خودرو

آشنایی با سیستم ترمز خودرو و نقش آن در خودرو و قطعات تشکیل دهنده آن و عملکرد هریک از قطعات، شما را در مراقبت از خودرو و قطعات آن یاری می کند.

آشنایی با سیستم ترمز خودرو و نقش آن در خودرو و قطعات تشکیل دهنده آن و عملکرد هریک از قطعات، شما را در مراقبت از خودرو و قطعات آن یاری می کند.

به نظر می‌رسد، در میان فهرستی از مسائل و مشکلات فراروی بخش های مختلف جامعه، چالش های حوزه فرهنگ‌سازی «جدی تر»، «عمیق تر» و حل آن ها «مشکل‌تر» و «زمان‌برتر» است و با اینکه همگان به ضرورت فرهنگ ‌سازی بارها و بارها تاکید کرده اند، با وجود این  از اطلاع‌رسانی به موقع، منسجم، هدفمند و فراگیر غفلت می‌ورزیم و رفتار جمعی در این خصوص کمتر شکل گرفته است .

اصلاح الگوی مصرف نیازمند فرهنگ‌‌سازی پایدار است و این خود نیازمند راهکارهایی است تا همه افراد جامعه الزام رفتارهای اصلاح مصرف را احساس نمایند و به تدریج این اصلاح نهادینه شده و به یک رفتار پایدار و نهایتاً به یک فرهنگ در تمامی عرصه ها تبدیل شود.

از آنجا که عمل به الگوهای جدید مستلزم آشنایی و توانایی اجرای آن هاست، لذا موضوع آموزش به عنوان رکن اصلی فرهنگ سازی مطرح می شود. یکی از راهکارهای اجرائی اصلاح الگوی مصرف باید توسط سیستم های اطلاع رسانی رسانه ای با بهره گیری از تکنیک های مدرن تبلیغاتی (تبلیغات آموزشی) با هدف آگاهی بخشی به جامعه، فرهنگ سازی و آموزش همگانی استفاده بهینه از کالا ها و خدمات صورت بگیرد.

لذا هیأت تحریریه این سایت سعی دارد در جهت فرهنگ‌سازی اصلاح الگوی مصرف با ارائه مطالبی ساده در خصوص آموزش اصلاح الگوی مصرف قدمی بردارد. در این نوشتار اولین بخش آشنایی با سیستم ترمز خودرو ارائه می شود.

آشنایی با سیستم ترمز خودروبرای مشاهده تصویر در سایز اصلی بر روی آن کلیک کنید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات: 0 / 5. تعداد امتیازات: 0

به این خبر امتیاز دهید

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=33303

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi