3

آشنایی با اصول طراحی و دکوراسیون داخلی منزل

  • کد خبر : 27770
  • 22 اردیبهشت 1397 - 12:16
آشنایی با اصول طراحی و دکوراسیون داخلی منزل

آشنایی با اصول طراحی و دکوراسیون داخلی منزل

حانه ما محل آرامش و خلوت ماست. جاییست برای خانواده و راحتی، حال این محل میبایست زیبا و به پسند خوده ما آراسته و ترئین شده باشد تا بتوانیم از آن بیشترین انرژی را گرفته و از بودن در آن نهایت لذت را ببریم. طراحی و دکوراسیون داخلی منزل هم مانند تمامی بخش های دیگر دارای اصول و قاعده میباشد که در ادامه نوشتار به تعداد از آنها اشاره خواهیم کرد. به یاد داشته باشید در انتخاب طراحی و دکوراسیون داخلی منزل میبایست نهایت دقت را به عمل بیاورید و از عادت های فردی و روانشناسی نیز در آن استفاده کنید چرا که شما باید از آن نهایت استفاده را ببرید و به آرامش برسید.

در انتخاب طراحی و دکوراسیون داخلی منزل از منابع رایگان اطرافت استفاده کنید

برای اینکار از اینترنت ،مجله ها ، برنامه های تلویزیونی در رابطه با دکوراسیون داخلی اتاق، آشپزخونه و… استفاده کنید.
به نمایشگاه های مختلف که در شهرتون برگزار میشه سر بزنید وایده جمع کنید.مجله ها و کتاب های دکوراسیون داخلی را مطالعه کنید.
سعی کنیدعکس ها ی زیادی از انو اع سبک های دکوراسیون داخلی ببینید تا بفهمید که چیو بیشتر دوست د ارید.
به فروشگاه های دکوراسیون داخلی سر بز نید نمو نه متر یا ل ها رو جمع کنید تا بتو نید یه مجموعه از اون چیزایی که برای دکوراسیون داخلی خونتون می خواید پیاده  کنید داشته باشید.حالا با اون عکس ها و این مجموعه سبکتو نو انتخاب کنید.

وقتی بفهمید چه جور دکوراسیونی رو دوست دارید می تونید خودتون به تنهایی یا با کمک مشاور دکوراسیون داخلی منزل خونه رویایی تون رو در واقعیت داشته باشید.

ببینید چقدر هزینه برای اینکار در نظر گرفته اید

همه احتیاج دارن که بر اساس نگاه به جیب، بودجه ای برای دکوراسیون داخلی خونه شون تعیین کنن. قبل از همه چیز باید اساسی ترین کاری که به ذهنتون میرسه انجام بدین براساس پولتون.  همین طور  میتونید از جاهایی که برای اجناسشون تخفیف های خوب گذاشتن استفاده کنید. و پو لتو نو ذخیره کنید.

ورودی خانه ویکی روان

ورودی خانه مهم ترین بخش طراحی و دکوراسیون داخلی منزل است

وقتی که یه مهمون وارد خونه میشه ، همون اول باید سبکی که انتخاب کردین رو سریع بفهمه.سعی کنید از صندوق ها و سبد های دکوراتیو برای کلیدها و قبض ها استفاده کنید.از آینه و گل و میزهای متناسب با اندازه ورودی برای خوش آمد گویی و دعوت مهمان به داخل خونه استفاده کنید . یادت باشه آینه فضای ورودی رو با شکوه تر میکنه.برای این کار لازم نیست پولی هزینه کنید فقط کافیه برای تهیه گلدون ها و آینه سری به اتاق ها و انباری وکمد ها بزنید.

مبلمان خونه رو عمری دوباره ببخش

کاور های پارچه ای موقت میتونن با پارچه های متنوع درست بشن وبرای هر فصل فضای جدیدی در دکوراسیون داخلی خونه شما خلق کنن

از اصول طراحی و دکوراسیون: چیدمان مبلمان خونه رو تغییر بده

نمیدونم می تونید باور کنید یا نه ولی فضای خونه با حرکت دادن مبلمان خیلی تغییر میکنه.دنبال یه نقطه کانونی بگردید توی خونه مثل شومینه،دیوار تلویزیون  یا یه منظره خوب  ومبلمان خونه رو حول اون بچینید.یه سری از اثاثیه رو باید سه طلاقه کنید تا فضای خونه باز بشه و فضای دلپذیر تری رو برای زندگی ایجاد کنی.

در انتخاب طراحی و دکوراسیون منزل از رنگ های درخشان و شفاف استفاده کنید

رنگ یکی از کم هزینه ترین ابزاریه که شما میتونین در دکوراسیون داخلی منزلتون ازش استفاده کنین.پس برین سراغش! رنگی رو انتخاب کنین که متضاد یا مکمل رنگ مبلمانتون باشه.

 حتما از لوازم دکوری استفاده کنید تا چهره تازه ای به مبلمانتون ببخشین

به جای خرید مبلمان جدید میتونین از کوسن های رنگارنگی استفاده کنین که مبلمانتونو نو و هیجان  انگیز میکنه.همچنین استفاده از قالیچه های رنگی میتونه به خونتون چهره تازه ای بده.از رنگهایی استفاده کنین که قبلا استفاده نکرده بودین.لوازم دکوری از این دست خیلی گرون نیستن و شما میتونین بر اساس رنگهای دکوراسیون داخلی منزل و سلیقتون اونارو عوض کنین.

ورودی خانه ویکی روان

با استفاده از نورپردازی مناسب دکوراسیون منزلتونو برجسته کنین

طاقچه های روی دیوار به همراه نورپردازی که داخل اونا میشه میتونه به فضای ورودی خسته کنندتون جون تازه ای ببخشه و اونو برجسته کنه.با استفاده از نورپردازی که روی شومینه میکنین میتونین لوازم هنری روی شومینه رو درخشانتر و واضحتر کنین.همچنین نورپردازی روی گیاهانی که تو منزلتون دارین میتونه فضاتونو رمانتک تر و دلچسبتر کنه.

سعی کنید از متریال ارزون برای درمان سادگی دیوارهای خونتون استفاده کنین

پرده میتونه تاثیر خیلی زیادی روی دیوارها داشته باشه و اونارو از سادگی دربیاره.نوع گرون اون با پارچه های ابریشم و ارگانزا وجود داره.اما شما میتونین با کمی حوصله و دقت با استفاده از پارچه های معمولی و ارزون و با کمک کیت خیاطی پرده های متفاوتی درست کنین که به خونتون رنگ و روحی تازه بده.

با استفاده از لوازم دکوری کم هزینه حموم خونتونو دیزاین کنین

با استفاده ازحوله های رنگی پرده ها و شمع های  متنوع میتونین حمومتونو از یه فضای خسته کننده خارج کنین و رنگ خوبی به اون بدین.

 به یاد داشته باشید انتخاب طراحی و دکوراسیون داخلی منزل یکی از مهم ترین بخش های هر خانه است که معمولا بر عهده خانم هاست اما چقدر خوب میشه که از آقایان و نظرات اونها هم در این بخش استفاده بشه چون زیبایی نهایی باید مورد تائید هر دو طرف باشه.

منبع: ویکی روان.

پایگاه خبری دانستنی آنلاین

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات: 0 / 5. تعداد امتیازات: 0

به این خبر امتیاز دهید

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=27770

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi