3

آبشار بیشه لرستان – یکصد جاذبه دیدنی ایران (49)+ویدئو

  • کد خبر : 13216
  • 03 می 2017 - 10:02
آبشار بیشه لرستان – یکصد جاذبه دیدنی ایران (49)+ویدئو

آبشار بیشه یکی از زیباترین جاذبه های گردشگری و دیدنی ایران، در 60 کیلومتری شهرستان خرم آباد، بخش پاپی، دهستان سپیددشت و در مجاورت روستای بیشه واقع شده است.در این پست تصاویر بسیار زیبایی از آبشار بیشه لرستان را می توانید مشاهده کنید و لذت ببرید.

#آبشار_بیشه #لرستان #جاذبه_دیدنی #بیشتر_بدانیم #دانستنی

آبشار بیشه یکی از زیباترین جاذبه های گردشگری و دیدنی ایران، در 60 کیلومتری شهرستان خرم آباد، بخش پاپی، دهستان سپیددشت و در مجاورت روستای بیشه واقع شده است.

 بیشه یکی از زیباترین آبشارهای کشور است که در بخش پاپی و در ایستگاه راه‎آهن بیشه قرار دارد؛ این آبشار در دل کوه‎های زاگرس در شهرستان خرم‎آباد قرار گرفته و فاصله آن تا شهر خرم‌آباد ۶۵ کیلومتر است؛ از سوی دیگر این آبشار در 30 کیلومتری جنوب شرقی دورود قرار گرفته است.

ارتفاع آبشار ۴۸ متر و در برخی گزارش‎ها 58 متر تا نقطه برخورد با زمین است و ۱۰متر نیز از آنجا تا وصل شدن به رودخانه سزار بوده عرض تاج آبشار نیز ۲۰ متر است و امکان برقراری ارتباط در این مسیر فقط از طریق راه‎آهن میسر است و راه ارتباطی آن در حال حاضر با خرم‎آباد از طریق ایستگاه سپید دشت و از آنجا به این شهر امکان‎پذیر است.

در این پست تصاویر بسیار زیبایی از آبشار بیشه لرستان را می توانید مشاهده کنید. پایگاه دانستنی آنلاین پیشنهاد می کند حتماً از این آبشار شگفت انگیز دیدن کنید و لذت ببرید.

گردآوری شده توسط پایگاه دانستنی آنلاین

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=13216

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi