3

کسب نتیجه مطلوب از بازاریابی محتوایی با این اقدامات

  • کد خبر : 9261
  • 18 آبان 1395 - 14:20
کسب نتیجه مطلوب از بازاریابی محتوایی با این اقدامات

نتایج کوتاه‌مدت در بازاریابی محتوایی خیلی نمی‌تواند ملموس باشد، اما به‌جرأت می‌توان گفت که این نتایج در کوتاه‌مدت به‌اندازه نتایج بلندمدت آن مهم و اثربخش می باشد. برای کسب نتیجه مطلوب از بازاریابی محتوایی در بلند مدت باید اقدامات و فعالیت هایی انجام شود که به برخی اشاره می شود

#کسب_نتیجه #بازاریابی_محتوایی #دانستنی #بیشتر_بدانیم

من بازاریابی محتوایی را در مقام مقایسه، هم‌تراز با چیزی شبیه به ورزش کردن می‌دانم. در هر دو آن‌ها در کوتاه‌مدت و بلندمدت مزایای بسیار زیادی وجود دارد، اما درعین‌حال تفاوت‌های بسیار زیادی هم با یکدیگر دارند. روزی که شروع به ورزش کردن می‌کنید، بدن شما شروع به جذب منافعی برای خودش می‌کند، که ازجمله می‌توان به کاهش فشارخون بهتر شدن حس و حال خودتان اشاره کرد. همان‌طور که می‌بینید جنس این منافع بسیار با یکدیگر متفاوت است و کسی که از بیرون به شما نگاه کند، در عمل چیزی را احساس نمی‌کند. چراکه در بلندمدت می‌توانید مزایایی ازجمله بهبود عملکرد بدنی و افزایش ماهیچه‌های بدن را شاهد باشید.

درحالی‌که نتایج کوتاه‌مدت در بازاریابی محتوایی نیز خیلی نمی‌تواند ملموس باشد، اما به‌جرأت می‌توانم بگویم که این نتایج در کوتاه‌مدت به‌اندازه نتایج بلندمدت آن می‌تواند مهم و اثربخش باشد.

اقدامات لازم برای کسب نتیجه مطلوب از بازاریابی محتوایی

 ۱- ذهنیت خود را تغییر دهید

اولین قدم برای این کار تغییر و اصلاح ذهنیت خودتان است. یک ذهنیت مبتنی بر بازاریابی محتوایی موجب تبدیل‌شدن شما به یک بازاریاب بهتر و همچنین شرکت شما به مکانی بهتر برای مشتریان می‌شود. شروع کردن یک استراتژی محتوایی نیازمند این است که پیش از هر چیز مخاطبان خود و شخصیت‌ها و البته نیازها و خواسته‌های آن‌ها را به‌خوبی درک کنید. بخشی از این فرایند اغلب راهکارهایی در برابر شما قرار می‌دهد که از طریق آن‌ها قادر به حل نقاط درد آن‌ها باشید و حتی ممکن است ایده‌هایی را برای خوشحال کردن آن‌ها در اختیار شما قرار دهد. هرگز اجازه ندهید این درس‌ها بدون نتیجه و کاربرد باقی بماند.

ایده‌هایی را که به دست می‌آورید، با ذهنیت فعلی و مشتریان فعلی خودتان آزمون کنید. این کار به شما کمک می‌کند تا مشتریان فعلی خودتان را هر چه بیشتر و بیشتر به بخش پایین قیف فروش خودتان هدایت کنید و به این مشتریان بالقوه، دلایلی برای بازگشت و مراجعه مجدد به خودتان بدهید.

۲- اهداف واقع‌گرایانه و هدفمند انتخاب کنید

تنها پس از چند هفته ورزش کردن، مطمئناً در حالی قدم در سالن ورزشی نمی‌گذارید که مثلاً شبیه به آرنولد در سال‌های ایفای نقش خودش در فیلم ترمیناتور هستید، چنین کاری می‌کنید؟ همین حالت برای بازاریابی محتوایی هم صادق است.

مطمئن باشید که به شما دروغ نمی‌گویم، داشتن رتبه خوب و مناسب در نتایج گوگل یک‌شبه به دست نمی‌آید، اما برای به دست آوردن آن نیاز به‌صرف چندین سال وقت هم ندارید. کلمات کلیدی که در این راه انتخاب می‌کنید، از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. زمانی که برای بهبود وضعیت رتبه خود در نتایج گوگل تلاش می‌کنید، استراتژی‌های بسیار زیادی وجود دارد که می‌تواند به شما به پیشبرد سریع کارتان کمک کند تا به هدف خود دست پیدا کنید. درک و فهم اینکه چه فعالیت‌هایی در این راه به شما کمک می‌کند و اینکه کدام‌یک سریع‌تر به شما جواب می‌دهد، به شما در تصمیم‌گیری برای صرف زمان و بودجه بسیار کمک می‌کند. فعالیت‌های بازاریابی محتوایی شما باید شامل اهداف درست و البته قابل‌اندازه‌گیری برای این کار باشد.

۳- از استراتژی‌های کلیدی کوتاه‌مدت استفاده کنید

اگر همچنان بر رژیم غذایی بی‌ارزش چیپس و تنقلات خود باقی‌مانده باشید، هرگز نمی‌توانید از ورزش کردن آن‌چنان نتیجه خوب و مطلوبی را که مدنظر خودتان است، بگیرید. نتایج واقعی زمانی به دست می‌آمد که رژیم سالم غذایی را با تمرین‌های ورزشی خودتان ترکیب کنید. در این رابطه به آن نوع از هم‌افزایی فکر کنید که درنتیجه ترکیب بازاریابی محتوایی و دیگر استراتژی‌های بازاریابی برایتان حاصل می‌شود و نتایج کوتاه‌مدت شمارا چندین و چند برابر می‌کند.

۴- عادات سالمی برای خود انتخاب کنید

هر نوبتی که به ورزشگاه می‌روید یا فعالیت بدنی برای خود انجام می‌دهید، یک‌قدم به ثابت کردن ورزش به‌عنوان یک هدف دائمی نزدیک و نزدیک‌تر می‌شوید. ایجاد عادات منظم برای وبلاگ نویسی و انتشار محتوا، محتوای بسیار زیادی را در کوتاه‌مدت باقابلیت لینک شدن به یکدیگر در اختیار شما قرار می‌دهد، درحالی‌که به‌طور هم‌زمان عادت بهبود، رتبه‌بندی شما در نتایج گوگل را هم بهبود می‌بخشد.

روزهای اول را برای نهادینه کردن عادات پایه‌ای و اساسی برای خود در نظر بگیرید: درگیر شدن در عادت صرف زمان بسیار زیاد برای ایجاد محتوای باکیفیت خیلی ساده است، اما درواقع هیچ کمکی به شما دررسیدن به هدف نهایی نمی‌کند. پس بهتر است عادات خود را شکل دهید و کارهای هرچند کوچک اما درست و صحیح انجام دهید. همین کارها را به عادت تبدیل کنید، استراتژی داشته باشید و این روند را تکرار کنید.

منبع: شبکه پذیرش آگهی

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات: 0 / 5. تعداد امتیازات: 0

به این خبر امتیاز دهید

0/5 (0 نظر)
لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=9261

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi