1

کدام رایحه عطر و ادکلن مناسب من است؟

  • کد خبر : 20306
  • 25 آذر 1396 - 16:20
کدام رایحه عطر و ادکلن مناسب من است؟

کدام رایحه عطر و ادکلن مناسب من است؟

عطر و ادکلن را با چه فاکتورهایی باید انتخاب کرد؟ کدام روایح، بوهای اصلی هستند و چگونه می توان بر اساس شخصیت عطر و ادکلن انتخاب کرد؟!

خرید عطر مانند خرید لباس یا شلوار نیست، عطر به معنای پوست دوم شما است و خب به همان اندازه که برای پوستتان خرج می کنید، برای عطر نیز باید هزینه کنید. هم خرید لباس و هم خرید عطر و ادکلن حس بسیار زیبایی به شما و روحیه تان می دهد. عطر مورد علاقه تان – از میان رایحه های درستی که متناسب با شماست – می تواند مانند خورشیدی شما را در جمع به درخشش وا دارد. اگر تا به حال به عطر فروشی های بزرگ رفته باشید و عطرهای مختلف را امتحان کرده باشید، حتما می دانید که روایح خیلی بیشتر از چیزی هستند که استشمام می کنید. تحقیقاتی که توسط روانشناس آلمانی دکتر یواخیم منسینگ ( Joachim Mensing ) برای قسمت هنرهای کاربردی انستیتوی Research  انجام شد، نشان داد که ارتباطی بین شخصیت و حالت شخصی هر انسان در مواجه با جذب شدن توسط بوی عطر وجود دارد. به همین دلیل است که خرید ادکلن یا عطر برای افرادی غیر از خوتان اندکی چالش برانگیز و سخت است. فاکتورهایی مانند اینکه شخص چقدر خجالتی و یا اجتماعی است بر روی رایحه ای که دوست دارد و انتخاب می کند تاثیر فراوانی می گذارد. آدمی که شخصیت مدرن و رمانتیکی دارد با فردی که کلاسیک پسند است تفاوت بسیاری دارد. وقتی که صحبت از عطر می شود، 5 رده بندی اصلی برای روایح وجود دارد که در ادامه به آن ها می پردازیم. با ما همراه باشید.

انواع رایحه عطرها؛ کدام رایحه مناسب من است؟

روایح چوبی

این روایح برای افرادی که عاشق طبیعت هستند بسیار مناسب است. رایحه هایی گرم و زمینی هستند و معمولا بوی سدر، چوب صندل و پاتچولی را می دهند. گاهی اوقات نیز اندکی رایحه ی مرکباتی دارند که به آن ها حس و حالی آروماتیک می دهد. از معروف ترین آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

Uomo از Trussardi

White Woods از Clean

روایح گلدار

این روایح برای افرادی که عاشق حس زنانگی، عاشقانه و سنتی هستند بسیار مناسب است و رنج فروش بسیار گسترده ای دارند. انتخابی بسیار عالی برای خانم هایی هستند که عاشق میکاپ ملایم و پوشیدن لباس های جذاب هستند. خانم هایی که به شدت کلاسیک هستند و لباس هایی را دوست دارند که به زیبایی دوخته شده و به اندامشان فیت است. از معروف ترین آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

Versace Signature از Versace

Crystal Flowers از Montale

روایح شرقی

این روایح برای خانم هایی که عاشق مرکز توجه بودن هستند، بسیار مناسب است. این خانم ها به خاط شخصیت خاص و دلفریب خود در هر جمعی بولد و واضح هستند. آن ها از ارتباط عالی و جذابیت به شدت خوششان می آید و یک پرفیوم خوب می تواند در این راه همراهیشان کند. روایح شرقی معمولا حاوی وانیل، گل های هیجان آور و ادویه هایی مانند دارچین هستند.  از معروف ترین آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

Black Opium از YSL

Ambre 114 از Histores de parfums

روایح میوه ای

مناسب افرادی است که از بوی میوه ی تازه لذت می برند. همچنین بوی مرکبات و ادویه تند را نیز دوست دارند. افرادی که به دنبال روایح پر انرژی هستند. این روایح معمولا حاوی هلو، ملون، توت قرمز و سیب هستند. از معروف ترین آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

Coco Fique از Comptoir Sud Pacifique

Amore Vince Camuto از Vince Camuto

روایح سبز

برای افرادی مناسب است که به دنبال روایحی با قدرت دهی بسیار بالا هستند. آن ها معمولا از بوی چمن تازه کوتاه شده لذت می برند و شخصیت ارامی دارند. عاشق خارج از خانه بوده و از روایح خاکی و زمینی لذت می برند. این روایح معمولا شامل برگ بنفشه، برگ آبنوس و ریواس هستند. از معروف ترین آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

Versense از Versace

Eau Parfumee Au The Vert از Bulgari

منبع: زیبامون

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات: 0 / 5. تعداد امتیازات: 0

به این خبر امتیاز دهید

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=20306

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi