1

کارگاه آموزشی چسب های مگا استون الوان در مشهد برگزار گرديد

  • کد خبر : 14506
  • 11 ژوئن 2017 - 11:15
کارگاه آموزشی چسب های مگا استون الوان در مشهد برگزار گرديد

کارگاه آموزشی چسب های مگا استون الوان با حضور جمع کثیری از استادکاران سنگ، معماران و مسئولین پروژه های ساختمانی و فروشندگان سنگ با هدف آشنائی بیشترفعالین درصنعت ساختمان باتکنولوژی های نوین دراين صنعت، در روزچهارم خرداد ماه سال 1396 در تالار همایش هتل آبان مشهد برگزارگردید.

کارگاه آموزشی چسب های مگا استون الوان با حضور جمع کثیری از استادکاران سنگ، معماران و مسئولین پروژه های ساختمانی و فروشندگان سنگ در روزچهارم خرداد ماه سال 1396 در تالار همایش هتل آبان مشهد برگزارگردید.

هدف از برگزاری این کارگاه ، آشنائی بیشترفعالین درصنعت ساختمان باتکنولوژی های نوین دراين صنعت همزمان با سایر کشورهای دنیا به منظور کاهش هزینه ها و سرعت اجرا و بهبود کیفیت مي باشد، در اين راستا نقش شرکت الوان به عنوان پیشتاز در ارائه محصولات نوین بر كسي پوشيده نيست. رنگ الوان با افتخار اعلام می نماید که در بررسی شورای راهبردی نانو مقیاس نه تنها به محصول مگااستون الوان بلکه به لاک اکریلیک پایه آب نیمه براق و مات الوان نیز گواهینامه نانو مقیاس اعطا گردیده است.

الوان ضمن تأكيد بر ضرورت برگزاری چنین کارگاه هایی در بخش ساختمان اعلام می دارد اهم مباحث ارائه شده در کارگاه چسب های مگا استون الوان در دو بخش تئوری و عملی توسط کارشناسان منتخب این شرکت به شرح زير ارائه گردید:

بخش تئوري کارگاه آموزشی چسب های مگا استون الوان

در اين بخش چسب های مگااستون، مزیت ها و مقایسه با سیستم های سنتی و سیستم های دیگری که در حال حاضر در نمای خشک استفاده می شود و همچنین رزومه استفاده ازچسب مگااستون درپروژه های مختلف تهران ، تبریز، شیراز و مشهد توسط کارشناسان برجسته شركت الوان توضيح داده شد. سپس كاربرد چسب مگا استون الوان در اولين فرش سنگي جهان در ميدان ايپك شهر تبريز بیان گرديد ، این فرش به ابعاد 42متر طول29 مترعرض با استفاده از 490650 قطعه سنگ 5×5 سانتيمتر با چست دو جزئی الوان اجرا گرديده است. پروژه آرمان مشهد دراجرای حدود 5000 متر مربع نمای خشک با سرامیک پرسلن با استفاده از چسب مگا استون الوان نيز افتخاري ديگر در اين زمينه مي باشد که توسط کارشناسان به تفصیل مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بخش آموزش عملي كارگاه

در بخش کارگاهی نیز کارشناسان الوان ابتدا سیستم های مرسوم در نمای ساختمان راتوضیح دادند سپس روش مقایسه ای بین سیستم های فوق رابررسی نمودند و مزایا و معایب هر یک را به تفصیل تشریح نمودند و حاضرین در این روش مقایسه ای، با توانائی و قابلیت های چسب مگا استون كاملاً آشنایی پیدا نمودند. در اين بخش روش اختلاط دو جزء چسب مگااستون به صورت عملی به نمایش گذاشته شد و روش استاندارد چسب مگااستون در نمای خشک برروی سطوح فولادی، نصب سنگ به سنگ، نصب سنگ برروی سطوح بتنی و چگونگی نصب سنگ برروی پلي استر نيز به صورت عملی و تئوری براي حضار در جلسه تشریح گردید . در پایان جلسه پرسش و پاسخ برگزار گردید و به تمامی سؤالات میهمانان پاسخ داده شد.

منبع: سایت شرکت رنگ الوان

گردآوری‌شده توسط پایگاه دانستنی آنلاین

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=14506

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi