3

نگاهی به تیگوان و پاسات از نمای نزدیک

  • کد خبر : 21928
  • 19 دی 1396 - 14:22
نگاهی به تیگوان و پاسات از نمای نزدیک

این هفته شاهد شروع فروش دو خودروی تیگوان و پاسات 2018 از فولکس واگن در کشور بودیم. با توجه به این موضوع ماموت خودرو میزبان خبرنگاران شد تا بتوانند آنها را در شرایط جاده ای ایران تست کنند. کراس آوور تیگوان در دسته خودروهای محبوب اروپایی با پنج ستاره ایمنی قرار دارد و سری کامل […]

این هفته شاهد شروع فروش دو خودروی تیگوان و پاسات 2018 از فولکس واگن در کشور بودیم. با توجه به این موضوع ماموت خودرو میزبان خبرنگاران شد تا بتوانند آنها را در شرایط جاده ای ایران تست کنند.

تیگوان و پاسات از نمای نزدیک

کراس آوور تیگوان در دسته خودروهای محبوب اروپایی با پنج ستاره ایمنی قرار دارد و سری کامل ایربگ‌ها، کمربندهای ایمنی پیش کشنده و محدود کننده نیرو، سیستم کنترل پایداری و … را عرضه می‌کند. موتور دو لیتری توربوشارژ بنزینی با قدرت 180 اسب بخار که بر روی مدل عرضه شده در ایران سوار است حجم و قدرت بالایی دارد. هرند که این مسئله بر مصرف سوخت و وزن نیز افزوده است اما مصرف متوسط 5/7 لیتر بنزین در هر 100 کیلومتر چندان هم بد نیست. تیگوان با گیربکس اتومات 7 سرعته وارد ایران شده است و سریع نرم دنده ها تعویض می شوند. تیگوان ظاهری تقریبا ساده لیکن دلچسب دارد. فضای بار این خودرو قابل توجه است و برای افزودن بر این فضا صندلی های عقب را می توان خواباند. دور درجای تیگوان حس خوبی به راننده می دهد و در کل در پیچ ها عملکرد خوبی دارد. این خودرو در ایران با قیمت 290 میلیون تومان عرضه می شود. در حال حاضر رقبای این کلاس خودرو هنوز در ایران وجود ندارند و این می تواند یک فرصت خوب برای تیگون باشد.

تیگوان و پاسات از نمای نزدیک

سدان پاسات دیگر خودروی عرضه شده در ایران است که پس از 8 نسل، اکنون ظاهری کشیده تر به خود گرفته است. پاسات جدید حس خوبی به راننده می دهد و حتی تازه کارها هم متوجه آن خواهند شد. موتور ۱.۸ لیتری توربوشارژ این خودرو همانند دیگر مدل های فولکس واگن پیشرانه ای قوی دارد و متوسط در هر 100 کیلومتر شش لیتر بنزین می سوزاند. پنل پشت فرمان، مجهز به فناوری نمایشگر فعال اطلاعات و نمایشگر 5/6 اینچی پاسات نیز در نوع قابل توجه است و ظاهری لوکس به خودرو بخشیده اند. طراحی داشبورد نیز همانند دیگر مدل های فولکس است. این خودرو نیز در پیچ های عملکرد خوبی دارد. فضای بار پاسات عرضه شده در ایران نیز قابل توجه است و کم از تیگوان ندارد.

تیگوان و پاسات از نمای نزدیک

تیگوان و پاسات از نمای نزدیک

ن . بهشتیان

پایگاه خبری دانستنی آنلاین

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات: 0 / 5. تعداد امتیازات: 0

به این خبر امتیاز دهید

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=21928

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi