3

مهارت های زندگی – مهارت کمک کردن به دیگران

  • کد خبر : 18551
  • 05 نوامبر 2017 - 13:14
مهارت های زندگی – مهارت کمک کردن به دیگران

کمک و یاری کردن دیگران یکی از صفات فضیلت بشر است که هرچه بیشتر صورت گیرد بر فضیلت شخص می افزاید.این کار همانند کارهای دیگر نیاز به مهارت دارد که باید به کودکان نیز آموخت. در ویدئوی این نوشتار آموزش مهارت کمک کردن به دیگران را ،در قالب یک انیمیشن زیبا می توانید ببینید.

بد نیست بدانیم تحقیقات علمی نشان می دهد افرادی که در کمک به دیگران مشارکت می کنند، از حمایت اجتماعی بیشتری برخوردار می شوند و حمایت اجتماعی بیشتر به معنای آرامش بیشتر است.

بنابراین هنگام کمک به دیگران خودتان هم سود می برید. کمک به افراد ناامید که امیدی به حل مشکلاتشان ندارند، بسیار دلگرم کننده است و باعث می شود حس بدبینی، پرخاشگری و افکار و اعمال ستیزه جویانه حتی در فرد کمک کننده نیز کاهش پیدا کند.

کمک و یاری کردن دیگران یکی از صفات فضیلت بشر است که هرچه بیشتر صورت گیرد بر فضیلت شخص می افزاید. البته این صفت در برخی بیشتر و در برخی از مردم کمتر وجود دارد. اما آنچه در این مبحث مهم است چگونگی انجام آن است که کمک کردن ما اولاً موجب تنبلی طرف مقابل نشود از طرف دیگر مایه ی سرشکستگی و شرمندگی وی نباشد.

این کار همانند کارهای دیگر نیاز به مهارت دارد که باید به کودکان نیز آموخت. در ویدئوی این نوشتار آموزش مهارت کمک کردن به دیگران را ،در قالب یک انیمیشن زیبا می توانید ببینید.

 

گردآوری‌شده توسط پایگاه دانستنی آنلاین

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=18551

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi